با حضور به موقع پلیس دو نفر سارقی که اقدام به سرقت قفل درب ایستگاه فشار قوی گاز "ابراهیم آباد" اراک کرده بودند دستگیر و به سه فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 16 November 2021

 


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک دراین باره گفت: در پی افزایش وقوع سرقت از ایستگاه های فشار قوی گاز در شهرستان اراک موضوع بصورت ویزه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا و در پی اعلام گزارشی مبنی بر حضور یک دستگاه خودروی سواری مشکوک در اطراف ایستگاه فشار قوی گاز "ابراهیم آباد" اراک بلافاصله گشت خودرویی کلانتری ۲۰امیر کبیر شهرستان اراک در محل حاضر شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: با حضور پلیس مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری با دو نفر سرنشین به صورت مشکوک در حال تردد در اطراف این ایستگاه گاز می باشند .
سرهنگ مختاری یادآورشد: با حضور به موقع پلیس دو نفر سارق دستگیر و یک عدد قفل بزرگ درب ایستگاه فشار قوی گاز به همراه دو عدد دیلم برای تخریب قفل از داخل خودروی متهمان کشف شد.
وی افزود: سارقان به ۳ فقره سرقت قفل درب از ایستگاه های فشار قوی گاز اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار