فرمانده انتظامی شهرستان چوار:
فرمانده انتظامی شهرستان چوار، از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که در پوشش خرید ضایعاتی فعالیت داشتند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 21 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ افشار شاهمرادی عنوان کرد: در پی کسب خبر از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه ۲ نفر با یک دستگاه خودرو نیسان در سطح شهرستان تحت پوشش خریداران ضایعاتی اقدام به سرقت از جمله تجهیزات شرکت های خصوصی می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام یکسری اقدامات فنی خودرو مورد نظر را که حامل مقادیر زیادی لوله پلی اتیلن فشار قوی گاز ، آهن و شیرآلات و... بود در سطح شهرستان مشاهده و با توجه به پاسخ های ضد و نقیض راننده و سرنشین آنها را برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چوار، بابیان اینکه در بازجویی های فنی پلیس، راننده و همدستش به ۵ فقره سرقت از اموال خصوص اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

شاهمرادی با اشاره به اینکه برابر نظریه کارشناسان مبلغ اموال کشف شده از سارقان بالغ بر ۲ میلیارد ریال است، گفت: تولید امنیت صرفاً با مشارکت همه مردم امکان پذیر است و رعایت نکات امنیتی نظیر ، استفاده از دوربین، نصب حفاظ و نرده مناسب و استفاده از نگهبان محله از جمله مواردی است که می تواند در پیشگیری از وقوع جرائم و تولید امنیت پلیس را یاری دهد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار