رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت: امتحانات پایان نیمسال این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت الکترونیک، در بستر ال ام اس و از دوم دی ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ 19 December 2021

برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت الکترونیک

بهمن سعیدی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امتحانات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کرمانشاه به صورت الکترونیکی و از دوم دی ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: سامانه الکترونیک نیز سامانه ال ام اس است که از ابتدای کرونا این سامانه مختص استان کرمانشاه بوده و سرور آن هم در این استان مستقر است، در برگزاری امتحانات سوالات به شیوه معمول بارگذاری می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: دانشجو از طریق سیستم شخصی وارد سامانه شده و امتحان می‌دهد، در صورتی که فاقد سیستم باشد به مرکز واحد‌ها که ستاد امتحانات دانشگاه مستقر است، مراجعه کرده و در آن محل با استفاده از سیستم‌های موجود در امتحانات الکترونیکی شرکت می‌کند.

سعیدی پور در ادامه خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور دانشجوی صرف نیستند، اما بر اساس اعلام وزارت بهداشت درخواست کردیم که نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: کلاس‌های کارگاهی، عملی و آزمایشگاهی به صورت حضوری برگزار می‌شود و واکسیناسیون دانشجویان برای شرکت در این کلاس‌ها الزامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار