استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: بازدیدهای سرزده از مراکز مختلف یک راهبرد اساسی برای ایجاد نظم و ارائه خدمات مطلوب به مردم است و باید مشکلات مردم توسط مسوولان بدون واسطه احصا و برای رفع یا کاهش آنها برنامه ریزی شود. بازدید سرزده از اماکن عمومی، مراکز خدماتی، بهداشتی و درمانی، ادارات، بازار، و سایر نقاط را یک ضرورت بسیار مهم در راستای خدمتگذاری بی منت به مردم دانست
کد خبر: ۱۰۱۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 21 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا در حاشیه بازدید سرزده شب گذشته خود از بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام از نزدیک در جریان امور درمانی، بهداشتی و خدماتی بیمارستان و خواسته های مراجعان قرار گرفت.

وی بیان داشت:بازدیدهای سرزده از مراکز مختلف یک راهبرد اساسی برای ایجاد نظم و ارائه خدمات مطلوب به مردم است و باید مشکلات مردم توسط مسوولان بدون واسطه احصا و برای رفع یا کاهش آنها برنامه ریزی شود.

بهرام نیا  بازدید سرزده از اماکن عمومی، مراکز خدماتی، بهداشتی و درمانی، ادارات، بازار، و سایر نقاط را یک ضرورت بسیار مهم در راستای خدمتگذاری بی منت به مردم دانست و افزود: از عالی ترین مقام استان تا مدیران و مسوولان مراکز همگان در راستای خدمت بی منت به مردم، احصا مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به مردم وظیفه دارند.

استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران استانی وظیفه دارند این بازدیدها را در به منظور رفع مشکلات مردم، تسهیل در امور جاری مردم، تامین معیشت و رفاهیات، امورات بهداشتی و درمانی و ... در دستور کار قرار داده و پیگیری و اقدام لازم را جهت بالا بردن سطح رفاهی مردم و ارائه خدمات مطلوب به عمل آورند.

 استاندار از بخش های مختلف بیمارستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور و ارائه خدمات، رعایت مسائل بهداشتی و درمانی قرار گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار