سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: تمامی مربیان فعال زیرمجموعه این هیات ملزم به نام نویسی در سامانه مبین هستند.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 23 December 2021
سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: تمامی مربیان فعال زیرمجموعه این هیات ملزم به نام نویسی در سامانه مبین هستند.

به گزارش تابناک همدان، هادی سبزواری اظهار داشت: این سامانه در راستای ایجاد بانک اطلاعاتی جامعه ورزشی کشور توسط وزارت ورزش و جوانان ایجاد شده و همه مربیان استان همدان باید ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: همچنین این سامانه شاخص اصلی ارزیابی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور است و سوابق و مدارک تمامی مربیان باید در این سامانه ثبت شود.

سبزواری خاطرنشان کرد: مربیانی که اقدام به بارگزاری مدارک خود در این سامانه نکنند، فعالیت آن‌ها در عرصه مربیگری فاقد اعتبار خواهد بود.

وی بیان کرد: هم اکنون نزدیک به سه هزار مربی در رشته‌های مختلف زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی استان همدان فعالیت دارند.

وی یادآور شد: هیات ورزش‌های همگانی همدان به لحاظ برخورداری از مربی بیشترین آمار را در بین هیات‌های ورزشی این استان دارا است.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان افزود: بیش از یکصد کمیته ورزشی زیرنظر این هیات فعالیت دارند که جمعیت قابل توجهی را در حوزه مربیگری ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: تمامی قهرمانان، داوران، مربیان، ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش همگانی استان همدان در عرصه کشور و ملی می‌توانند با مراجعه به پایگاه ثبت سوابق ورزش از طریق درگاه جامعه اطلاع رسانی مبین به آدرس https://mobin.msy.gov.ir نسبت به ثبت اطلاعات عمومی و تخصصی خود اقدام کنند.

وی افزود: ثبت نام افراد از این طریق در قالب خود اظهاری بوده و اطلاعات ثبت شده پس از تایید توسط مراجع ذیربط دارای اعتبار می‌شود.

سبزواری اضافه کرد: همچنین اطلاعات عمومی و تخصصی اشخاص در سامانه از طریق فدراسیون قابل مشاهده و استعلام است و می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ثبت اطلاعات خود از طریق سامانه پیامکی #۱۰۳۵*۴* اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار