معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک 24 امامزاده و بقعه شاخص استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 26 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مجید میرزایی با اشاره به اجرای برنامه های ایام فاطمیه با عنوان سوگواره یاس نبوی در 24 بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه، گفت: طبق روال سالهای گذشته امسال نیز بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه میزبان برنامه های ایام فاطمیه با عنوان سوگواره یاس نبوی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خواهند بود.

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح سوگواره یاس نبوی، تصریح کرد: سوگواره یاس نبوی به منظور ترویج و تبیین فضائل حضرت زهرا(س) با همکاری مبلغان بومی در استان به شیوه مجازی و حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا می شود.

میرزایی زمان اجرای طرح سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان را از هشتم تا 17 دی ماه اعلام کرد.

وی به دیگر برنامه های شاخص ایام فاطمیه اشاره و اقامه عزای حضرت فاطمه  زهرا(س)، طبخ و توزیع غذا در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر، توزیع بسته های مواد غذایی تحت عنوان تبرکات فاطمی جهت خانواده های نیازمند و برگزاری ایستگاه سلامت (ویزیت و داروی رایگان ) در امامزادگان و بقاع متبرکه و مناطق محروم  از محل عواید موقوفات را زا جمله این برنامه ها اعلام کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان  کرمانشاه به همزمانی سالروز شهادت شهید سلیمانی با ایام فاطمیه نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به هجمه گسترده دشمنان در حوزه‌های مختلف، در ایام فاطمیه یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و خباثت‌های دولت تروریست آمریکا را در سخنرانی‌ها و مداحی‌های این ایام یادآور می‌شویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار