مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه های ایام فاطمیه اعزام ۲٠ مبلغ به استان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 05 January 2022

محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح سوگواری یاس نبوی از برنامه های فرهنگی و مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه است که به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه های ایام فاطمیه صورت گرفته و اعزام ۲٠ مبلغ به کرمانشاه در قالب این طرح است.

وی افزود: مبلغان اعزامی در بقاع متبرکه و مناطق کم برخوردار استان ساکن می شوند و در حوزه های مختلف به تبلیغ مباحث دینی، احکام شرعی و مسائل مورد نیاز مردم می پردازند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اساس فرهنگ سازی و گسترش سیره فاطمی از برنامه های مهم در جامعه است که سازمان اوقاف دنبال کننده آن است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن شناسی و ولایت پذیری از اساس الگوهای سیره فاطمی به شمار می رود و از موضوعات مهمی است که در برنامه مبلغان اعزامی به آن پرداخته می شود.

صالحی بیان کرد: مدت زمان تبلیغ ایام فاطمیه یک هفته است و شامل فعالیت مبلغان اعزامی و روحانیون بومی و مستقر در بقاع متبرکه است.

وی ادامه داد: رفتار و سلوک اخلاقی حضرت زهرا(س) را باید در حوزه عمل و نظر ترویج کرد و امید است بتوانیم با تلاش مبلغین قدمی در راه گسترش نشر معارف اسلامی برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار