عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: تلاش شورای شهر یزد، تحقق شهری آباد از طریق توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف شهر است.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 08 January 2022

«محمد مهدی نیکو نژاد» با اشاره به این مطلب که توزیع عادلانه سرمایه به صورت عام و گسترده سبب بهره مندی بیشتر مناطق کمتر برخوردار از امکانات شهری می شود، گفت: شهروندان می توانند با پرداخت به موقع عوارض شهری، شهرداری و شورا را در تحقق این هدف یاری کرده و مسئولان امر نیز در صدد هستند تا برای جلوگیری از اعمال فشار بر شهروندان از افزایش عوارض شهری بر اساس نرخ تورم خودداری کنند.

وی گفت: همچنین اعضای شورای ششم که فعالیت خود را از مرداد سال ۱۴۰۰ آغاز کرده‌اند در تلاش هستند تا طرح‌های عمرانی نیمه تمام شهری را از طریق کار جهادی و تامین بودجه لازم تا پایان سال به اتمام رسانند و لذا طرح عمرانی جدیدی در حال حاضر تعریف نشده است.

نیکونژاد گفت: همچنین رویکرد اعضای شورا بر اساس محله محوری است و بنابراین حضور در محلات و نظارت مستقیم بر طرح‌های عمرانی و مسائل درون محله‌ای را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی با اشاره به این که نمایندگان شورا تسهیل‌گر مشکلات مردمی هستند، گفت : این حضور مستقیم در محلات و ارتباط نزدیک با شهروندان در حل بهتر مسائل محله بسیار موثر بوده و بازخورد و رضایت شهروندان را نیز به دنبال داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، نیکن‍‍ژاد در پایان ابراز امیدواری کرد که با تعامل نزدیک شورا و شهروندان و توزیع عادلانه سرمایه های شهری زمینه برای شکل گیری شهری پویا و آباد بیش از پیش فراهم شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شورای شهر ، سرمایه ، توزیع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار