مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خبر داد:
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از پرداخت مطالبات دی ماه پزشکان بخش خصوصی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 02 February 2022
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از پرداخت مطالبات دی ماه پزشکان بخش خصوصی استان خبر داد. 

به گزارش تابناک همدان، سعید فرجی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مطالبات دی ماه پزشکان بخش خصوصی استان پرداخت گردید و در حال حاضر مطالبات آذر ماه آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی استان نیز پرداخت شده است. 

وی با تاکید به اینکه پرداخت به روز مطالبات وعده ما بود که تلاش کرده ایم به آن عمل کنیم و با الکترونیکی شدن فرآیند‌ها از جمله نسخه نویسی الکترونیکی، سازمان بیمه‌گر امکان پرداخت به روزتر مطالبات را خواهد داشت خاطرنشان کرد: بعد از استقرار کامل نسخ الکترونیک شاهد فواید بسیار آن خواهیم بود که مهمترین آن تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای شهروندان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه الکترونیکی شدن فعالیت‌ها موجب افزایش بهره وری خواهدشد گفت: پرونده الکترونیک سلامت از مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی جلوگیری خواهد کرد و با استقرار سیستم ارجاع و تکمیل بسته کاملی از خدمات الکترونیک، مردم عزیز ما با کمترین هزینه به بالاترین سطح از خدمات دسترسی خواهند داشت. امیدواریم با تسریع در پرداخت مطالبات پزشکان و موسسات و مراکز درمانی شاهد افزایش سطح کمی و کیفی ارائه خدمات سلامت به مردم عزیزمان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار