رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی گفت: در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیرجند 126 ورزشکار به رقابت پرداختند و برترین‌ها تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 29 September 2015

رضا زنگویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات قهرمانی ژیمناستیک شهرستان بیرجند برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقات 126 ورزشکار در پنج گروه و در سالن اختصاصی ژیمناستیک سایت اداری بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی تصریح کرد: در گروه مبتدی(الف) مسابقات قهرمانی ژیمناستیک بیرجند ابوالفضل باقری بر سکوی نخست ایستاد، علی اصغر علی‎آبادی نایب قهرمان شد و در گروه(ب) مبتدی سجاد باقری قهرمان شد و حسین سوری رتبه دوم را کسب کرد.
زنگویی یادآور شد: در گروه(الف) نیمه پیشرفته ژیمناستیک شهرستان بیرجند سید طه محمودی رتبه نخست را از آن خود کرد و محراب طوقی در جایگاه دوم ایستاد و در گروه(ب) نیز سجاد قادری مقام قهرمانی را بدست آورد و محمدجواد کمیلی به نایب قهرمانی بسنده کرد.
وی خاطرنشان کرد: در گروه پیشرفته مسابقات ژیمناستیک حسن هشیار قهرمان شد، محمدرضا یوسفی نایب قهرمانی را تصاحب کرد، سعید چوپانی و ماهان مختاری به صورت مشترک سوم شدند.
گفتنی است: در مراسم اختتامیه مسابقات ژیمناستیک قهرمانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیرجند با حضور مسئولان ورزشی و اداری از برترین‌ها با لوح سپاس، حکم قهرمانی و هدایای ارزشمندی تجلیل به عمل آمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار