معاون اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس یزد با بیان اینکه ۲۲ درصد واحدهای آموزشی استان نیاز به نوسازی و بازسازی دارند گفت: هم اکنون تعداد ۱۲۰ پروژه آموزشی توسط خیران مدرسه ساز در دست ساخت است که برای تکمیل آنها ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 12 February 2022

علی رضاییان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس در استان یزد افزود: بزودی شاهد بر طرف شدن مشکلات گرمایشی مدارس خواهیم بود.

وی همچنین با قدردانی از خیران مدرسه ساز اظهارکرد: یزد جایگاه نخست مدرسه سازی را دارد و نیمی از پروژه های آموزشی یزد خیری ساز است.

رضاییان خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ۹ پروژه آموزشی در استان به بهره برداری رسید و تحویل اداره کل آموزش وپرورش استان شد.

وی ادامه داد: برای این تعداد فضای آموزشی ۳۷۴ میلیارد ریال هزینه شده است که از محل منابع مالی این اداره کل و کمک های خیری تامین شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد پروژه آموزشی در شهرستان های ابرکوه ، اردکان ، خاتم ، میبد و یزد افتتاح شد، اضافه کرد: این پروژه ها شامل ۶۴ کلاس درس، ۲ سالن ورزشی و یک باب نمازخانه با مساحتی بیش از ۱۱هزار مترمربع است .

در سال تحصیلی سال جاری حدود ۲۷۰ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی استان یزد مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: نوسازی ، تجهیز ، مدارس ، پروژه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار