نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نقد عملکرد استاندار خراسان رضوی گفت: شهرداري دستش بازتر از استانداري است، چون درآمد خود را از مردم تامين مي‌كند اما استانداري به درآمدهاي دولتي وابسته به درآمدهاي نفتي وابسته است.
کد خبر: ۱۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ 04 March 2015

محمدجواد آرين‌منش افزود: در تخصیص و هزینه کردن بودچه دولتی ونفتی گاهی محدوديت‌هايي وجود دارد و در اين راستا هنر استاندار خراسان رضوي اين است كه بدون توجه به منابع دولتي و با استفاده از ظرفيت‌هاي بخش خصوصي و تعاوني، ‌اقتصاد را متحول كند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای خراسان رضوی در زمینه های مختلف افزود : اگر منابع دولتي كاهش پيدا كرد استاندار باید بتواند با پويا كردن سرمايه‌هاي خصوصي در بخش اقتصاد منفعل عمل نكند که با توجه به محدوديت‌هاي منابع دولتي در مجموع عملكردي قابل قبول به نمايش گذاشته است.

 آرين‌منش افزود: تلاش استاندار تاكنون درپی شناسايي و استفاده از ظرفيت‌هاي بالقوه استان و تلاش در جهت به فعل درآوردن اين ظرفيت‌ها بوده كه در حوزه صنعت و معدن اعتبارات استان قابل ملاحظه بوده است.

دبير حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوي همچنین تصریح کرد: دولت نباید به کسانی که سلیقه خود را به قانون ترجیح می‌دهند فرصت عرض اندام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار