رئیس کل دادگستری خراسان شمالی مطرح کرد؛
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به ورود دادگستری برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گفت: طلاق، اعتیاد و فضای مجازی جزو ابر آسیب های اجتماعی هستند.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 17 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت السلام رضا براتی زاده صبح پنج شنبه در اختتامیه نخستین جشنواره ارتقای سلامت اجتماعی که در سالن جلسات اداره کل دامپروری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: دادگستری خراسان شمالی برای رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی ارتباط مؤثری با سپاه دارد.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی همگام سازی دستگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی را لازم دانست و گفت: آسیب‌های اجتماعی سنگینی را در جامعه شاهد هستیم که جز با هم افزایی حل نخواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به حملات ضد انقلاب به سپاه، افزود: این حملات بی فایده است زیرا مردم می‌دانند بخشی از سازندگی، محرومیت زدایی، پیشرفت، امنیت و رشد کشور به خاطر وجود سپاه است.

 

براتی زاده در ادامه تصریح کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مقدمه ارتقا سلامت جامعه است و دادگستری برای این مهم برنامه‌های متعددی را اجرا کرده.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان کرد: دادگستری با رویکرد خردورزی و همراهی با دستگاه‌ها سعی داد در تمامی ابعاد پیشگیری‌ها را انجام دهد.

 

وی افزود: سیاست گذاری پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با حضور مدیران در دادگستری خراسان شمالی انجام می‌شود.

 

براتی زاده بیان کرد: جامعه در گیر برخی آسیب‌های خانوادگی از جمله طلاق عاطفی و قضائی، اعتیاد، سرقت، قتل و منازعات است.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی طلاق، اعتیاد، خشونت، حاشیه نشینی و فضای مجازی را ابر آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: دادگستری خراسان شمالی برای پیشگیری از این موارد اقدامات متعددی انجام داده است.

 

وی در پایان گفت: برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی، مهارت ارتباطی ویژه زوجین، توسعه کمی و کیفی مراکز مشاوره در دادگاه‌ها و ورود به موضوعات اعتیاد و حاشیه نشینی از جمله اقدامات دادگستری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار