رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: پذیرش دانشجو به شکل فراگیر در دانشگاه پیام نور از  تاریخ ۱۰ تا ۲۰ اسفند در سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 20 February 2022

بهمن سعیدی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر کلاس‌های عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی این دانشگاه به شکل حضوری و کلاس‌های تئوری به شکل الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار شده آزمون‌ها به شکل حضوری برگزار شود، خاطر نشان کرد: پیش بینی‌ها بر این است که آزمون‌های پایان ترم را با توجه به شرایط موجود به صورت حضوری برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین پذیرش دانشجو به شکل فراگیر در دانشگاه پیام نور از  تاریخ ۱۰ تا ۲۰ اسفند در سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت برخی از مؤسسات که فاقد مجوز هستند و مردم را سرگردان می‌کنند، تصریح کرد: این موسسات مبالغی را از متقاضیان دریافت می‌کنند، پذیرش فقط از طریق سایت سازمان سنجش با هزینه مشخص شده انجام می‌شود.

سعیدی پور با بیان اینکه این پذیرش برای مهر ماه است، تاکید کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد طرح فراگیر در دانشگاه پیام نور می‌توانند در سایت سازمان سنجش ثبت نام کرده و در نظر داشته باشند دانشگاه هیچگونه قراردادی با موسسات برای ثبت نام ندارد و هیچ موسسه‌ای مجوز طرح پذیرش فراگیر هم ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار