رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی:
رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی با اشاره به عزل رئیس فدراسیون و انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست، گفت: سرپرست جدید از افراد خوشنام است و رابطه خوبی با استان‌ها دارد.
کد خبر: ۱۰۲۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 21 February 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسین جعفرزاده اظهار کرد: طبق اساسنامه جدید، اعضای هیأت رئیسه اگر تشخیص دهند رئیس فدراسیون از دستورالعمل‌ها خارج شده، می‌توانند وی را استیضاح کنند.

 

رئیس هیأت فوتبال خراسان شمالی با اشاره به عزل رئیس فدراسیون با اکثریت آرا، گفت: برای تعیین سرپرست جلسه ۴ ساعته برگزار شد که در نهایت آقای میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست معرفی شد.

 

وی افزود: تا تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال سرپرست امور را بر عهده دارد و بناست این مجمع ۲۵ اردیبهشت برگزار شود؛ البته اگر این تاریخ تغییر نکند.

 

جعفرزاده بیان کرد: اگر در مجمع عزیزی خادم باری دیگر رأی بیاورد، می‌تواند تا پایان مهلت قانونی رئیس فدراسیون باشد و در غیر این صورت طی مدت ۶ ماه ثبت نام و رأی گیری مجدد برای انتخاب رئیس فدراسیون انجام خواهد شد.

 

رئیس هیأت فوتبال خراسان شمالی در خصوص انتخاب سرپرست جدید نیز گفت: میرشاد ماجدی در رده‌های مختلف تیم ملی بازی کرده و مسئول کمیته آموزش فدراسیون و کمیته جوانان بوده است.

 

وی افزود: از افراد خوشنام است و رابطه خوبی با استان‌ها دارد و از نظر فنی جایگاه و تجربه خوبی دارد.

 

جعفرزاده در انتها گفت: ابتدا باید تکلیف مجمع مشخص شود و بعد راجع به مسئله حضور قطعی ایشان در فدراسیون صحبت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار