شهردار قم از بهره برداری بلوار شهید صادقی در ادامه بلوار شهید روحانی در این شهر در گام چهارم از برنامه های افتتاحیه های شهرداری قم در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 22 February 2022

به گزارش تابناک قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد روز دوشنبه در حاشیه افتتاح رسمی بلوار شهیدان برقعی در منطقه یک شهرداری قم در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری قم از دهه فجر تا پایان سال جاری طی ۶ هفته ۱۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال را افتتاح می کند افزود: یکی از پروژه ها، احداث پروژه شهید صادقی بوده که یکی از محورهای شریانی و با هدف تکمیل رینگ ترافیکی شهر و کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر احداث‌شده است.

وی با تاکید بر اینکه این محور به طول هزار و ۱۶۰ متر و با عرض مسیر ۴۵ متری احداث شده است، تصریح کرد: ۵۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تملک برای احداث این بلوار صورت گرفته است.

شهردار قم با اشاره به افتتاح این پروژه در روزهای آینده گفت: پروزه خیابان شهید صادقی یکی از اقدامات برای رینگ ترافیکی شهر بوده و از بزرگراه امام علی(ع) به سمت خیابان ۱۵ خرداد احداث شده است.

وی افتتاح رسمی بلوار شهیدان برقعی را نیز مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: پروژه شهیدان برقعی بیش از نیم قرن قدمت دارد که بهره برداری از آن در شادابی و رضایت مندی عمومی تاثیرگذار خواهد بود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به برخی ویژگی ها و مشخصات فنی پروژه شهیدان برقعی تصریح کرد: برای بهره برداری و به سرانجام رسیدن این پروژه شاخص ترافیکی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اهمیت بهره برداری و اجرای طرح های عمرانی در افزایش رفاه، شادابی و رضایتمندی شهروندان را مورد توجه قرارداد و گفت: صرف هزینه های عمرانی در صورتی که به رضایتمندی و شادابی اجتماعی منجر شود مورد تاکید مجموعه مدیریت شهری قم است.

وی تکریم شان و منزلت شهروندان را هدف اصلی شهرداری قم در پروژه های عمرانی، فرهنگی و تفریحی و خدماتی دانست و ابراز کرد: افزایش شادابی و اعتماد، هدف و رویکرد مجموعه مدیریت شهری است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار