نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر ضرورت دفاع از حقوق مظلومان در جامعه تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم و خدمتگزاری به محرومان بالاترین امتیاز است.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ 22 February 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» افزود: خدمتگزاری رتبه و موقعیت ویژه‌ای است و هر کسی را شایسته خدمتگزاری نیست، زیرا مدافع مظلومان خداست، لذا اگر وکلا در حمایت از محرومان و احقاق حقوق حقی و قانونی مردم اقدامی انجام دهند بالاترین خدمت است.
وی اظهار داشت: حوزه دادگستری اعم از قضات و وکلا باید برای احقاق حقوق مردم حرکت کنند، اگر مشکل مظلومی را حل کنید یقیناً نزد خداوند محفوظ خواهد ماند.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: شعار ما سلام است پس باید با سلامت کار کنیم، اساس اسلام بر سلامت کار است هیچ کجای دنیا چنین شعاری ندارد، زیرا این شعار اوج شعور اسلام است، چون خود سلامت سرمایه عظیمی است.
آیت الله علما یادآور شد: در کار‌ها باید بیشتر دقت کرد تا سلامت کار حفظ شود، زیرا سلامت کار باعث فرهنگ والای پاکی و درستی در تمام حوزه‌ها می‌شود، لذا سعی کنیم این سرمایه را در همه شئون زندگی حفظ کنیم، زیرا اگر مسوولی در هر مسندی سلامت کار خود را حفظ نماید، همیشه قدرتمند و با اراده تصمیم می‌گیرد.
به گزارش ایرنا، در سال ۱۳۳۱ به خواسته دکتر مصدق لایحه استقلال وکلا تصویب شد و آن روز هفتم اسفند بود. به همین دلیل این هر سال این روز را روز وکیل می‌نامند و از وکلا تجلیل به عمل می‌آورند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار