امام جمعه تبریز خطاب به شورای شهر، گفت: اختلاف نظر را کنار بگذارید با وحدت ،همدلی و صمیمت جلو بروید زیرا جامعه به همدلی و وحدت نیاز دارد، از این‌رو‌ اخلاق اسلامی را رعایت کنید و خدایی‌ناکرده موارد دور از اخلاق اسلامی را به هم نسبت ندهیم.
کد خبر: ۱۰۳۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴ 25 February 2022

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امروز در خطبه‌های نماز عبادی و‌ سیاسی جمعه تبریز، موضوعات استانی را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: عوارض شهر جدید سهند بر زندگی مردم این منطقه فشار مضاعف وارد می‌کند و مسوولان باید شفاف‌سازی کنند؛ از مسوولان می‌خواهم، به خواسته‌های مشروع مردم سهند توجه کرده و جوابگو باشند.

واکنش آل‌هاشم به استیضاح شهردار تبریز

امام جمعه تبریز در ادامه با تشکر از خدمات پنج ماهه آقای رنجبر شهردار سابق تبریز گفت: الان مسوولیت‌پذیری سخت است ولی استیضاح تلخ بود زیرا پنج ماه زمان زودی برای این کار بود به هر حال این تصمیم شورای شهر بود و الان باید شهردار انتخاب کنند.

شورای شهر تبریز اختلاف نظر را کنار بگذارید

وی با خطاب قرار دادن اعضای شورای شهر تبریز، ادامه داد: شورای شهر تبریز اختلاف‌نظر را کنار بگذارد و با وحدت، همدلی و صمیمت جلو بروید زیرا جامعه به همدلی و وحدت نیاز دارد، اخلاق اسلامی را رعایت کنید و خدایی‌ناکرده موارد دور از اخلاق اسلامی به هم نسبت ندهیم.

خطیب نماز جمعه تبریز تاکید کرد: شهرداری انتخاب کنید که ۱۳ نفر هم به آن رای داده باشند و یا اکثریت اعضای شورای شهر.

وی ادامه داد: روحیه همدلی را زیاد کنید و شهرداری انتخاب کنید که همه بگوید که ۱۳ نفر عضو‌ شورای شهر به او‌ رای دادند.

سخنگو ندارم

آل‌هاشم گفت: ممکن است رسانه‌ها ذهنیتی ارائه دهند ولی بنده نه در انتخاب شورای شهر و شهردار ورود نکرده‌ام و در انتخاب شهردار جدید نیز نظری ندارم و هر چیزی از زبان من منتشر شد، غلط است زیرا من سخنگو ندارم.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :