تابناک-شهردار بندرعباس گفت:تامین روشنایی سواحل و پارک‌های ساحلی در دستور کار شهرداری بندرعباس قرار گرفته است و تاکنون 90درصد روشنایی پارک‌های ساحلی تامین شده است و در تلاش هستیم تا ایام نوروز این آمار را به 100درصد برسانیم.
کد خبر: ۱۰۳۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 27 February 2022


به گزارش تابناک هرمزگان مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده برای آماده‌سازی شهر بندرعباس برای ایام نوروز ارائه داد و در این رابطه گفت: تامین روشنایی سواحل و پارک‌های ساحلی در دستور کار شهرداری بندرعباس قرار گرفته است و تاکنون 90درصد روشنایی پارک‌های ساحلی تامین شده است و در تلاش هستیم تا ایام نوروز این آمار را به 100درصد برسانیم.
وی افزود: جهت اسکان مسافران نوروزی بوستان‌هایی را آماده کردیم و امکانات اولیه اعم از سرویس‌های بهداشتی، حمام و ... نیز تامین شده است و هماهنگی‌هایی با پلیس راهنمایی رانندگی و نیروی انتظامی نیز انجام شده است تا مسافران فقط در مناطقی که معین شده است بتوانند چادر بزنند و در نقاط دیگر این کار را انجام ندهند.
شهردار بندرعباس عنوان‌کرد: ورودی‌های شهر را داریم رفع نقص و عیب می‌کنیم و رنگ‌آمیزی دیوار‌ها و جدول نیز آغاز شده است همچنین در مدتی در خدمت مردم شهر بندرعباس بودیم 25هزار تن عملیات آسفالت‌ریزی در سطح شهر انجام شده است.

نوبانی تصریح کرد: از اول اسفند ماه کلیه مجوزهای حفاری ممنوع شده است و با وجود اینکه فشارهای بسیاری از سایر دستگاه‌ها به ما وارد می‌کنند که بودجه‌مان برگشت می‌خورد و از این مسائل جلوی این امر را گرفته‌ایم چرا که حفاری‌ها انجام می‌شود اما ترمیم آن را انجام نمی‌دهند و مشکلاتی برای شهرداری و شهروندان ایجاد می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: المان‌هایی برای زیباسازی سطح شهر بندرعباس آماده شده است و برنامه داریم در مناطق چهارگانه سفره‌های هفت‌سین برپا شود و مراسمات تحویل سال در سطح شهر با حضور مردم به شکل برازنده‌ای برگزار شود و همچنین قرار شده است در  15 روز ایام عید از ورود اتومبیل به ساحل سورو با همکاری مردم محلی و نیروی انتظامی جلوگیری شود.

اسماعیل بواشه در این نشست از عملکرد برخی از اعضای شورا و دفاع بی‌چون وچرای آن‌ها از شهرداری و عدم حضور در کمیسیون‌ها انتقاد کرد.
کناری نژاد نیز خواستار اولویت گذاری بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرداری در سال آینده شد و تاکید کرد: حتما در اجرای پروژه‌های جدید مطالعات دقیق انجام شود.
انتهای پیام/865

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار