کد خبر: ۱۰۳۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 27 February 2022
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از پرداخت مبلغ ۵۰ میلیارد و چهارصد وسی و هشت میلیون ریال از مطالبات موسسات و مراکز درمانی بخش خصوصی استان خبر داد. 

به گزارش تابناک همدان، سعید فرجی مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: مبلغ مذکور مربوط به مطالبات دی ماه مراکز درمانی می‌باشد که ۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال مطالبات آزمایشگاه‌ها، ۱۰ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال مطالبات درمانگاه‌های خصوصی، ۵ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال مطالبات مراکز تصویر برداری، ۱ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال مطالبات مراکز فیزیوتراپی و ۲۶ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال مطالبات داروخانه‌های استان بوده است. 

وی با تاکید بر اینکه پرداخت به روز مطالبات از مزایای الکترونیکی شدن فرآیند‌ها می‌باشد خاطر نشان کرد: با استقرار کامل نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی سازمان‌های بیمه گر امکان پرداخت سریعتر مطالبات موسسات و مراکز درمانی را دارند. همچنین دسترسی سریع و به روز به آمار و اطلاعات و امکان مدیریت و کنترل هزینه‌ها و افزایش بهره وری از مزایای بسیار مهم نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی می‌باشد. 

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: نسخه نویسی الکترونیکی گام مهمی در تشکیل پرونده الکترونیک سلامت مردم است. با تشکیل پرونده الکترونیک سلامت از مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی جلوگیری می‌گردد و با استقرار سیستم ارجاع و تکمیل بسته کاملی از خدمات الکترونیک، بیمه شدگان با کمترین هزینه به بالاترین سطح از خدمات دسترسی خواهند داشت. امیدواریم با تسریع در پرداخت مطالبات پزشکان و موسسات و مراکز درمانی شاهد افزایش سطح کمی و کیفی ارائه خدمات سلامت و افزایش میزان رضایتمندی مردم عزیزمان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار