فعالیت پیست بین المللی دیزین البرز که برای مدتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بخش مسابقات متوقف شده بود از امروز دوشنبه از سر گرفته شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 28 February 2022

به گزارش «تابناک البرز» مدیر داخلی پیست بین المللی دیزین اظهار داشت: بر همین اساس طی نامه ای از سوی فدراسیون  مسابقات در پیست بین المللی دیزین پیش از این  لغو شده بود.

«صادق کلهر» افزود: اما با مجوز فدراسیون برگزاری مسابقات در این پیست از امروز از سر گرفته شده که به همین منظور مسابقات پارالل جایزه بزرگ به میزبانی دیزین هم اکنون در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: در این مسابقات حدود ۷۰ ورزشکار دختر و پسر از استان های البرز و تهران در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در پیست در حال انجام است.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.

ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار