مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه گفت: سینما پیروزی کرمانشاه به زودی بازسازی می شود و یک سینما در شهرستان اسلام آباد با همکاری دستگاه های اجرایی از جمله اداره ارشاد، سازمان برنامه و بودجه، استانداری، شهرداری ها و... ساخته می شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 28 February 2022

محمد جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هر ساله به دلیل برگزاری جشنواره فیلم فجر و نزدیک شدن به ایام نوروز سینماها خلوت تر می شود.

وی افزود: پروتکل های بهداشتی در سینماه به طور کامل رعایت می شود و سینما ها همچنان با ۵٠ درصد ظرفیت به فعالیت خود ادامه می دهند و کم شدت استقبال از سینما به دلیل ایام نوروز است و ربطی به کرونا ندارد و تنها مختص کرمانشاه نیست و در سراسر کشور به همین صورت است.

مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه تصریح کرد: سینماهایی که به تازگی شروع به کار کرده اند نیز به دلیل ایام عید و عدم شناخت مردم با عدم استقبال مواجه شده اند.


وی خاطرنشان کرد: سینماهای تازه افتتاح شده به دلیل ظرفیت محدود هیچ تاثیری مخربی از جهت کم شدن مخاطبان سینماهای قدیمی نداشتند.

کنجوری تشریح کرد: پیگیر ساخت سینما پیروزی کرمانشاه و ساخت یک سینما در شهرستان اسلام آباد هستیم اما جهت اجرای این پروژه ها دستگاه های اجرایی از جمله اداره ارشاد، سازمان برنامه و بودجه، استانداری، شهرداری ها و... ما را همراهی کنند.

وی ادامه داد: میزان فروش بلیت نسبت به سال گذشته افزایش یافته، باتوجه به کاهش ۵٠ درصد ظرفیت سینما و افزایش قیمت بلیت در سال جاری سینماهای کرمانشاه حدود یک میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان فروش داشتند در صورتی که سال گذشته بسیار کمتر بوده است.

مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه بیان کرد: فیلم های نوروزی از ۱۸ اسفند ماه اکران می شوند که شامل فیلم‌های «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر، «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی، «قدغن» به کارگردانی مجید مافی و «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار