کد خبر: ۱۰۳۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 02 March 2022

پارک علم و فناوری استان یزد به عنوان کانون اصلی استقرار دفاتر و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در استان، طی سال‌های گذشته مدیریت پرفراز و نشیبی را تجربه کرده است.

این مرکز علمی و پژوهشی با بهره‌مندی از بودجه‌های کلان دولتی، امتیازات ویژه معنوی و فرصت‌های خاصِ اقتصادی همواره مورد توجه تیم مافیایی در این مرکز قرار گرفته به نحوی که این مهم سبب شده طی ۸ سال گذشته، مدیریت این مجموعه به‌نام اقتصاد بنیان اما به‌کام اقلیت شرکت‌های مستقر در مجموعه که بعضا روابط خاصی نیز با بعضی از پرسنل پارک علم و فناوری یزد دارند، رقم بخورد!

هرچند سازمان بازرسی کم و بیش به این مهم ورود کرده اما آنچه تاکنون رقم خورده، استعفا و برکناری‌های پی در پی رؤسای این مجموعه در عین ثبات جایگاه حقوقی تیم مافیایی است. در این برهه نیز عمده شرکت‌های های مستقر از استعفای لطفی خوشحال‌اند؛ هرچند با احتمال ابقای تیم مافیایی این خوشحالی، مقطعی است!

البته "یک منبع آگاه" درگفتگو با تابناک یزد تاکید داشت که قطعا به رئیس جدید تکلیف می‌شود تا مافیای پارک و علم فناوری را پیش از استعفای زود هنگام، برکنار کند تا آرامش و عدالت در توزیع خدمات به این مجموعه بازگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار