معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طرح بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، مسائل فنی و مهندسی فراوانی دارد.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ 06 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالصمد صمدی افزود: با همیتی که در استان شکل گرفته، موانع و مشکلات پیش روی این پروژه حل و فصل شده و طی ۶ ماه گذشته بیش از ۱۵ درصد پیشرفت داشته و پیشرفت کلی این پروژه مهم و حساس را به بیش از ۸۰ درصد رسانده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۶۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند، افزود: پیش بینی می کنیم به شرط تامین منابع مالی بیمارستان جدید تا پایان تابستان سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی تاکید کرد: بیمارستان فعلی ولیعصر از نظر علمی فوق العاده و عالی است، اما فضای فیزیکی که به مردم ارائه خدمت می کند، به هیچ وجه در شان مردم و مراجعین نیست.
صمدی ادامه داد: پد هلیکوپتر به دلیل سانتر تروما(تصادفات) بودن این بیمارستان نیز در مجاورت پروژه در حال ساخت است تا بیماران و مصدومانی که نیاز است به سرعت و با کمترین اتلاف وقت به این بیمارستان منتقل شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: این پروژه در ساختمانی ۱۳ طبقه(۲ طبقه زیرزمین) ساخته خواهد شد و به عنوان بیمارستان جنرال فعالیت خواهد کرد و تمام رشته های پزشکی در آن گنجانده خواهند شد.
وی یادآور شد: این بیمارستان دارای ۴۲ دستگاه هواساز است که بخش عمده ای از آن نصب شده و مابقی نیز نصب خواهند شد و امیدمی رود تا پایان سال بخشی از موتورخانه آغاز به کار شود.
وی تاکید کرد: زمانیکه پیشرفت پروه به ۸۵ درصد برسد کار تجهیزات و هماهنگ کردن نیروی انسانی که دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان کارفرمای این پروژه و متولی این امر، از هم اکنون مکاتبات و کارهای اداری را آغاز کرده تا در زمان صرفه جویی کند.
صمدی از خیرین حوزه سلامت خواست تا در اتمام و تکمیل ساخت این پروژه، حمایت های خود را ادامه دهند.
وی یادآور شد: پدافند غیرعامل مصوبه ای برای جابجایی پمپ بنزین روبروی این بیمارستان که یکی از مخاطرات این پروژه و بیمارستان محسوب می شود دارد که اجرایی خواهد شد، همچنین در حال رایزنی برای تهاتر زمین مجاور که متعلق به شرکت نفت است هستیم که در حال انجام است.
وی گفت: ساخت پارکینگ ۵۰۰ واحدی، حد فاصل این پروژه و پروژه کتابخانه مرکزی است که در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک قرار دارد که امید می رود با ساخت آن، پس از بهره برداری نیز مشکلی در عبور و مرور و ترافیک این منطقه از شهر به وجود نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار