مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: امروز قداست نام و یاد شهیدان در فضای عمومی جامعه به عنوان یک ارزش فرهنگی محسوب می‌شود و هر اقدامی که در راستای زنده نگه داشتن مکتب شهدا انجام شود مقدس و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ 14 March 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی به همراه عباسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فرارسیدن 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا، با تعدادی از جانبازان و خانواده معزز شهدا دیدار و گفتگو کردند.
عزیزی در این دیدارها که در فضای صمیمی و به صورت چهره‌به‌چهره برگزار شد ضمن شنیدن مشکلات و درخواست‌های ایثارگران دستورات لازم را برای حل آنها صادر کرد.
وی با بیان اینکه تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا یک جهاد فرهنگی است گفت: امروز قداست نام و یاد شهیدان در فضای عمومی جامعه به عنوان یک ارزش فرهنگی محسوب می‌شود و هر اقدامی که در راستای زنده نگه‌داشتن مکتب شهدا انجام شود مقدس و قابل تقدیر است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران، جانبازان و بزرگ‌منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم به کار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان ادا کنیم، هرچند سختی‌هایی که این عزیزان کشیدند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.
در پایان این دیدارها به رسم یادبود لوح تقدیری تقدیم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار