کد خبر: ۱۰۳۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 14 March 2022

اختصاصی تابناک خوزستان

نمایشگاه دستاوردهای تولید کنندگان قطعات فولاد در نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد، آیین اختتامیه نمایشگاه پنجشنبه گذشته با حضور جمعی از شرکت ها و صنایع فولاد از سراسر کشور، مسئولین صنعت فولاد در سطح استان و مراجعه کنندگان مردمی برگزار شد.

برپایی نمایشگاه از فرصت‌های بسیار ارزشمند برای نشان دادن دستاوردها و توانایی ها، قطعات، محصولات و دانش بومی در حوزه صنعت و به ویژه صنعت فولاد می باشد.


این نمایشگاه از ظرفیت های بسیار خوبی برای ارتقای جایگاه استان خوزستان در صنعت فولاد کشور برخوردار بود، برگزاری اینچنین نمایشگاه هایی بسیار حائز اهمیت است و در بالابردن کیفیت تولید محصولات و ارتقاء دانش های نوین در سطح خاورمیانه نیز مهم بوده است.

شرکت‌هایی که به نوعی با فولاد ارتباط داشتند در نمایشگاه حضور فعال پیدا کردند و اقدامات خوبی در زمینه آمار و صنعت تولیدات مهم در کشور داشته که تداوم این نمایشگاه ها بر ارتقاء کیفیت و توان مهندسان خوزستان می‌افزاید.

تلاش مجموعه فولاد خوزستان به همراه مدیر عامل این شرکت برای توانمند سازی شرکت فولاد در استان خوزستان و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات مهندسان برای ارتقاء صنعتی در استان، کشور و حتی خاورمیانه است.

اگر برپایی این نمایشگاه با ظرفیت های یادشده ادامه دار باشد می توان نوید روزهای خوش در عرصه صنعت فولاد، پتروشیمی نفت گاز و ... را داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار