در صالح آباد برگزار شد؛
مانورآموزشی آمادگی وپیشگیری ازحوادث مراسم چهارشنبه سوری آخرسال در شهرستان صالح آباد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ 14 March 2022

به گزارش خبرنگارتابناک رضوی، ابراهیمی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان صالح آباد اظهارکرد: مانورپیشگیری ازحوادث به مناسبت چهارشنبه آخرسال در مدرسه شهیدرجایی شهرستان صالح آبادبرگزار شد که در همین راستا تیم های مختلف از کارشناسان واحد خطر و بلایا و آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان،آموزش و پرورش،آتش نشانی،نیروی انتظامی،اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر دوشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ باحضوردرمدرسه شهیدرجایی شهرستان صالح آبادضمن برگزاری مانورآموزشی وعملیاتی، آموزش‌های لازم را به دانش آموزان برای پیشگیری از بروزحوادث ارائه کردند.

دکتر ابراهیمی با اشاره به اینکه هرساله شاهدحوادثی ناگوار درچهارشنبه آخر سال هستیم که بخشی از این مصدومان را دانش‌آموزان وقشرجوان تشکیل می‌دهندگفت:هدف از برگزاری این مانور وآموزش ها آگاه‌سازی دانش‌آموزان وجوانان برای کاهش حوادث ناشی از رفتار‌های پرخطر در چهارشنبه آخرسال است.

وی تصریح کرد:علاوه بر برگزاری مانور پیشگیری،آموزش‌های ویژه‌ای با همکاری آتش نشانی،اورژانس ۱۱۵، کارشناسان واحد خطر و بلایا و کارشناس مدارس شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر و همکاران نیروی انتظامی در اسفند ماه در مدارس شهرستان برگزار شد.

این مقام مسئول افزود:بایدسعی شود تاضمن آگاه سازی دانش آموزان در برابرخطرات حوادث مربوط به چهارشنبه آخرسال اقدامات عملی در برابر بروز حادثه نیز آموزش داده شده و در رسانه ها و شبکه های آموزش مجازی همچون برنامه شاد نیز در دسترس عموم دانش آموزان و گروه های هدف قرار گیرد.

بیاییدبرای شادی روح شهدای آتش نشان،سلامت و امنیت و آرامش آتش نشانان قهرمان،پلیس،پرسنل درمانی،اورژانس و امدادگران هلال احمرچهارشنبه سوری امسال و سال های بعد را درقالب سنت ها و آیین نیاکان خودبرگزارکرده و از وسایل خطرناک،آتش بازی و محترقه دوری کنیم.

فتح الله برومندزاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار