فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 26 هنجارشکن مراسم سنتی چهارشنبه پایان سال در کرمانشاه که به بهانه شادی به ایجاد مزاحمت برای شهروندان پرداخته بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ 15 March 2022

گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر دستگیری و بازداشت این افراد، 73 دستگاه خودرو متخلف نیز در ارتباط با بحث چهارشنبه پایان سال توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر و با تلاش های صورت گرفته بالغ بر یک میلیون عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک نیز کشف و جمع آوری شد.

سردار جاویدان کشف 80 کیلوگرم مواد پیش ساز برای ساخت مواد محترقه و منفجره را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: بازرسی ها برای کشف مواد محترقه غیرمجاز همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه پلیس را شادی شریک مردم دانست و گفت: برخورد با این افراد و توقیف خودروهای یاد شده همگی در راستای برقراری امنیت مردم و انضباط اجتماعی بوده است که عده ای هنجار شکن قصد داشتند به بهانه شادی به ایجاد مزاحمت بپردازند.

وی همچنین از همراهی خوب اکثر شهروندان با پلیس و عمل به توصیه های ارائه شده قدردانی کرد و گفت: با این حال تا ساعت 20 امشب و برابر اخبار رسیده 28 نفر در سطح استان و طی حوادث چهارشنبه پایان سال مصدوم شده اند.

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه بیشترین آمار مصدومان مربوط به شهر کرمانشاه با 25 نفر بوده است، گفت: حدود 14 نفر از کل مصدومان بستری شده اند و بقیه به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار