امام جمعه شهرستان رودسر:
حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه جنایات آل سعود در کشتار شیعیان در تاریخ ثبت خواهد شد گفت: رژیم وهابی آل سعود باید بداند این جنایتهایش در تاریخ ثبت خواهد شد و مطمئن باشد انتقام این خونها از او گرفته خواهد شد و همینطور باقی نمی‌ماند.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ 18 March 2022

امام جمعه شهرستان رودسر:
جنایات آل سعود در کشتار شیعیان در تاریخ ثبت خواهد شد
حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه جنایات آل سعود در کشتار شیعیان در تاریخ ثبت خواهد شد گفت: رژیم وهابی آل سعود باید بداند این جنایتهایش در تاریخ ثبت خواهد شد و مطمئن باشد انتقام این خونها از او گرفته خواهد شد و همینطور باقی نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک گیلان حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (جمعه، 27 اسفند) در خطبه‌های اول آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: در این روز بسیار نورانی که عید محرومان عالم است قرار داریم و همه ما منتظریم تا روز موعود و ظهور امام عصر(عج) فرا برسد.
 
امام جمعه شهرستان رودسر تصریح کرد: روز جمعه روز امام زمان(عج) است و در این روز چشمان ما به جمال نورانی امام عصر منور خواهد شد فلذا در این روز عزیز روز شادی محمد و آل محمد(ص) و آخرین جمعه سال همه را به رعایت تقوای الهی توصیه می‌کنم.  
 
روحانی با بیان اینکه منتظران ظهور دو دسته هستند تصریح کرد: عده‌ای از منتظران فقط حرف می‌زنند و تنها ادعای انتظار را دارند اما عده‌ای واقعا منتظر هستند و طبق روایات، منتظران واقعی صفات و نشانه های خاصی دارند.
 
وی یکی از اهداف اصلی ظهور‌ امام عصر(ص) را عالم گیر شدن تقوا و عدالت محوری خواند و اضافه کرد: روحانیون معظم باید از طریق آیات قرآن کریم ظهور را برای مردم بیان کرده و تبیین نمایند تا همه بدانند ظهور ریشه قرآنی دارد. 
 
امام جمعه شهرستان رودسر دعوت به تقوا را زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) دانست و ادامه داد: خداوند متعال بشارت می‌دهد که در آخرالزمان زمین میراث صالحان می‌شود و این امر نشان میدهد در آن عصر همه در مسیر تقوای الهی قرار داشته و ابر جنایتکاران نابود می‌شوند. 
 
روحانی با تبریک مجدد نیمه شعبان و تبریک به مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای افزود: از خداوند متعال می‌خواهیم و آرزو داریم که موانع ظهور را از میان بردارد و ما را در این راه جزو منتظران واقعی قرار دهد.
 
وی یادآور شد؛ امسال با واکسیناسیون عمومی مردم و با جهاد بزرگی که در این زمینه با کمک همه دستگاه ها و نهادها و گروههای جهادی انجام گرفت شاهد برگزاری جشنهای نیمه شعبان هستیم و امیدواریم این مراسمات نورانی رونق خوبی داشته باشد.
 
امام جمعه شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه چنین اقداماتی تنها یکی از وظایف منتظران واقعی ظهور است و همه مهدویت نیست گفت: امام عصر(عج) از ما انتظارات ویژه‌ای دارند و ما باید آن انتظارات را برآورده کنیم و این امر برای تحقق امر مهدویت واجب است. 
 
روحانی با بیان اینکه برای به جلو انداختن ظهور باید تمام مراحل زندگی، اخلاقمان، مراسمات، جشن‌ها و علمکردمان در مسیر رضای الهی باشد عنوان کرد: دانشگاه‌ها، مدارس، مراکز علمی و همه بخشهای جامعه ما باید رنگ و بوی امام زمانی داشته باشد تا در زمره منتظران واقعی ظهور قرار گیرد.
 
وی اظهار داشت: آیا وظیفه شیعه در برابر نظام سلطه در جهان در عصر کنونی برجام و مذاکره و زدن لبخندهای شیطانی است؛ ما نمی‌دانیم که مسئولان دولت قبل در هشت سال عملکرد خود چگونه می‌خواهند جواب خدا را بدهند.
 
امام جمعه شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه امام عصر(عج) از ما در عصر غیبت ایستادگی را انتظار دارند افزود: اگر می‌خواهیم زیر خیمه سبز امام عصر(عج) بمانیم وظیفه داریم که به فرمایشات نایب برحق ایشان و جهاد تبیین توجه ویژه کنیم.
 
روحانی بیان حقایق دین و انقلاب و امام زمان(عج) در جهاد تبیین را طبق تاکیدات مقام معظم رهبری لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: دشمن درصدد وارونه جلوه دادن همه دستاوردها و مسائلی است تا به اسلام و انقلاب ضربه بزند و ما وظیفه داریم در برابر این تحرکات بایستیم و مقاومت کنیم.
 
وی ابراز داشت: امروز امام عصر(عج) و نایب ایشان از ما میخواهند که تسلیم دشمن نشویم و از ما و از مسئولان نظام کارهای جهادی انتظار دارند به طوری که برای کار و خدمت به مردم جمعه و تعطیلی و ایام نوروز را نشناسند.
 
امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه‌های دوم آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر ضمن توصیه همه به رعایت تقوای الهی اذعان کرد: در روزهای پایانی سال و ایام خانه تکانی قرار داریم و چه خوب است که همه ما غبار دلهایمان را هم بتکانیم و با خداوند متعال عهد ببندیم.
 
روحانی با بیان اینکه دین مبین اسلام بر روی نظافت و پاکیزگی سفارش زیادی دارد اضافه کرد: به فرموده یکی از مراجع بزرگ تقلید شیعه امام زمان(عج) باید هر روز دعای عهد بخواند و این امر را فقط مختص به روز جمعه نکند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار