مدیر سازمان تعاون روستایی اصفهان گفت: توزیع میوه به نرخ دولتی تا پایان ایام نوروز در این استان برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹ 23 March 2022

محسن حاج عابدی افزود: توزیع ۲ هزار و ۵۵۰ تن پرتقال شمال و هزار و ۲۲۵ تن سیب سمیرم برای تنظیم بازار ایام نوروز در سراسر استان اصفهان پیش بینی شد که ۵۰ درصد این ظرفیت از ۲۶ اسفندماه تا اول فروردین در بازار عرضه شده است.

وی بیان کرد: مابقی سهمیه استان که در سردخانه ها قرار دارد در ۲۲۰ مرکز به فروش می رسد و تا زمانی که تقاضا برای میوه وجود داشته باشد عرضه آن توسط سازمان تعاون روستایی انجام خواهد شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی اصفهان با بیان اینکه توزیع میوه برای تنظیم بازار است، تصریح کرد: با توزیع این میوه ها با قیمت ارزان و دولتی از تنش بازار و افزایش فیمت ها جلوگیری کرده است.

وی رصد بازار را یکی از ماموریت های این سازمان با همکاری بسیج اصناف و صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد و اذعان داشت: وضعیت قیمت بازار در عرضه میوه به شرایط خوبی رسیده و امکان خرید وجود دارد.

حاج عابدی خاطرنشان کرد: ناظر مقیم در محل مراکز عرضه و بازرسان سازمان تعاون روستایی بر توزیع و جلوگیری از تخلفات نظارت دارند تا اینکه فرصت برای افراد سودجو در تنش بازار ایجاد نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :