بسته محترمانه تابناک؛
تابناک: از اینهمه مصاحبه جالب‌تر اینکه مردم عزیز خوزستان گوی دست و دلبازی را از اصفهانی‌ها ربوده اند و حاضراند آب پشت سد کارون بخار بشود اما قطره ای از آن به کام اصفهانی‌ها نریزد!.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 30 September 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در میان خبرهایی که هروز با آنها روبرو می شویم و هرکدام پیام های خاص خود را به مخاطب منتقل می کند گاه جای خالی برخی حرفها در حاشیه این خبرها احساس می شود.

ملاحظات سیاسی، تعارفات بین مسئولان و بین سازمانی و شاید هم محافظه کاری مدیران این جای خالی را رقم می زند و برخی از حرف های نگفته خبرها را به حاشیه می برد.

حرف هایی که تابناک در نظر دارد با عنوان "محترمانه" به آنها پرداخته و از قول مخاطبان خود با صاحبان حرف و خبر سخن بگوید.

با بالا گرفتن بحث ها بر سر اینکه آیا اصفهانی‌ها بیشتر آب را در بخش کشاورزی اسراف می کنند یا خوزستانی‌ها یا هموطنان چهارمحالی، هر مسئولی در هر یک از سه استان، مصاحبه های مختلفی را در این خصوص انجام دادند تا بالاخره هرکدام ثابت کنند که نه مردم ما صرفه‌جو تر هستند و قدر آب را آب نمی‌کنند!!.

از اینهمه مصاحبه جالب‌تر اینکه مردم عزیز خوزستان گوی دست و دلبازی را از اصفهانی‌ها ربوده اند و حاضراند آب پشت سد کارون بخار بشود اما قطره ای از آن به کام اصفهانی‌ها نریزد!!. این منش سخاوتمندانه در حالی است که زمانی رفتن آب زاینده رود از اصفهان به دیگر شهرهای کشور مثل گز اصفهان را پیدا کرده بود!!.

مصطفی هادی‌زاده، دبیر کمیته درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: سالانه شش میلیارد تومان برای تامین داروی متادون معتادان مراجعه کننده به مراکز mmt(ام ام تی) یا درمان و کاهش آسیب در استان اصفهان هزینه می شود.

خب! آقای هادی زاده بهتر نیست به جای صرف شش میلیارد تومان در سال آن هم برای تامین یک قلم داروی معتادان اصفهان، این هزینه که کم نیست را خرج آموزش و پیشگیری کنید تا اصفهان 96 هزار معتاد (البته در آمار رسمی) نداشته باشد؟!!.

از طرفی هم اگر معتادان محترم! بخواهند تصمیم به ترک بگیرند، انقدر مراکز درمانی غیرمجاز در سطح استان پلمپ می شود که دیگر کمتر جایی برای ترک این قشر سیخ و سنگ دیده باقی میماند!!.

اللهیاری، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اصفهان گفت: برخلاف برخی صحبتها با احتمال ۹۹ درصد خط دو متروی اصفهان از زیر میدان نقش جهان عبور نخواهد کرد.

آقای مدیرکل درست که مترو دل نقش جهان را نمی شکافد اما انگار فراموش کردید که بنای همه مدیران اصفهان از اول هم دور زدن میدان بود نه گذشتن از زیر میدان!!.

حال اگر حال و هوای حرف ها به زیر نقش جهان کشیده شده که بحث دیگری است اما اگر شما برای اتمام حجت با وجدان خودتان برای اینکه در آینده نامتان در لیست سیاه مدیران اصفهان خراب‌کن قرار نگیرد این حرف را زدید که این حرف دیگری است!!.

12 نفر از نمایندگان طی تذکری به وزرای ارشاد و اطلاعات خواستار مقابله جدی با جریان چند صد نفری نفوذی سرویس‌های جاسوسی غربی در روزنامه و رسانه‌های زنجیره‌ای شدند.

بر همین اساس ایسنا در مصاحبه ای با سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس، خواسته بود که این نماینده جزئیات یا به عبارتی کدهای مشخصی از این جاسوسان رسانه ای بدهد که این نماینده محترم با استفاده از روش "پیچاندن" بسیاری از سوالات خبرنگار و همه کسانی که منتظراند ببینند که نماینده‌های ما بر چه اساسی دلواپس خبرنگاران و روزنامه‌ها شده اند، بی جواب گذاشته است!!.

سالک در بخشی از مصاحبه خود گفته بود؛ این رسانه‌های زنجیره‌ای که همه آن‌ها را می‌شناسند! آقای سالک! ما که با همه توضیح تفسیرهای شما هرچه به مغزمان فشار آوردیم نتوانستیم این رسانه‌ها را پیدا کنیم. شما هم که خداراشکر در این زمینه متخصص و آگاه هستید. پس محترمانه از شما می خواهیم به جای این همه دلواپسی، نام این رسانه ها را اعلام کنید تا دو وزارت خانه و کلی آدم رسانه‌ای این مملک از دلواپسی دربیایند!!.

ما می‌ترسیم نام این رسانه‌ها در جیب شما بماند و بعد خدای ناکرده قربانی ماشین لباسشویی شود و دیگر ما و شما دستمان به این جاسوسان خطرناک نفوذی در رسانه‌ها نرسد!!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار