فرماندار همدان:
فرماندار همدان در جلسه هماهنگی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گفت: با توجه به ثبت نام قابل توجه متقاضیان این طرح در شهر همدان باید هرچه سریعتر نسبت به بررسی مدارک و مشخص شدن واجدین شرایط اقدام شود.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ 03 April 2022

فرماندار همدان در جلسه هماهنگی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گفت: با توجه به ثبت نام قابل توجه متقاضیان این طرح در شهر همدان باید هرچه سریعتر نسبت به بررسی مدارک و مشخص شدن واجدین شرایط اقدام شود.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی افزود: طبیعتا برخی از ثبت نام کنندگان ممکن است فاقد شرایط این طرح باشندکه ضمن تعیین تکلیف آن‌ها کار اجرایی متناسب با تعداد متقاضیان واجد شرایط پیش خواهد رفت.

وی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نقاط مختلفی از شهر همدان خبرداد و اظهار کرد: هم اکنون ۱۱ هکتار از اراضی حصار حاج شمسعلی در نظر گرفته و به پیمانکار معرفی شده و همچنان جانمایی مناسب برای اجرای پروژه‌های این طرح در دیگر نقاط شهر ادامه دارد.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مسئول در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزود: اراضی الحاق شده به شهر همدان نیز در حال عملیات نقشه برداری، بررسی مستثنیات و انجام سایر موارد حقوقی و قانونی است.

وی تصریح کرد: در محدوه‌های الحاقی به شهر همدان حق مالکیت افرادی که اسناد قانونی در دست دارند به رسمیت شناخته می‌شود و قرار نیست حق و حقوق کسی پایمال شود.

محمدی افزود: همواره برخی از سودجویان نسبت به اراضی ملی و منابع طبیعی دست اندازی می‌کنند و با سوء استفاده از تقاضای مردم در بحث زمین و مسکن با استناد به اسناد غیر رسمی و عادی نسبت به فروش زمین‌ها بطور غیر قانونی اقدام می‌کنند که لازم است هموار خریداران ضمن استعلامات قانونی به این مهم توجه کنند تا متضرر نشوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز از ثبت نام حدود ۴۶ هزار متقاضی مسکن در شهر همدان خبر داد و گفت: ضمن ملاحظه سرانه و کاربری‌های مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بنا داریم بنحوی کار انجام شود که همه خدمات و کاربری‌های مورد نیاز پیش بینی شود.

عزیزاله یوسفی افزود: کمیته‌ای متشکل از کارشناسان ذیربط به منظور پیگیری امور طرح نهضت ملی مسکن در همدان تشکیل شده است و انتظار داریم همه دستگاه‌های ذیربط در این خصوص همکاری لازم را معمول نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار