در این چند ماه گذشته که آقای دکتر زارعی کوشا به عنوان استاندار استان فرهنگی کردستان انتخاب شده است و انصافا در این مدت ایشان یک لحظه از خدمت کردن به مردم کوتاهی نکرده و همیشه چه در ایام تعطیلات نوروز و چه قبل از آن همیشه خدمت کردن جز برنامه‌های ایشان است.
کد خبر: ۱۰۳۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶ 06 April 2022
به گزارش تابناک کردستان، ما از داشتن چنین استاندار ارجمند بابت این همه احساس مسئولیت در قبال جامعه تشکر و قدردانی می‌کنیم و همه ما در این مدت شاهد این حقیقت هستیم که ایشان از نزدیک با اقشار مختلف جامعه دیدار و گفتگو داشته است و این امر یک حقیقت اجتماعی و معرفتی را برای همه ما مشخص و آشکار می‌کنند که مدیران نیاز به آگاهی و شناختن حوزه مدیریتی خودشان هستند.

این شناختن و کسب اگاهی از روش‌های مختلفی بدست می‌آید که یکی از این روش‌ها بازدید و روابط اجتماعی با جامعه بصورت مستقیم است و از نزدیک حرف‌ها و سخنان مردم را گوش دهند و برای آن برنامه ریزی کند.

مدیران سابق متاسفانه بیشتر از طریق مشاوران و بصورت کتابی به مشکلات جامعه نگاه می‌کردند و خروج آن عدم برنامه ریزی دقیق و همچنین عدم آگاهی از مسائل جامعه بود و همه ما این تجربه را داریم که در گذشته برای دیدار با مدیران باید بار‌های وقت ملاقات می‌گرفتیم که در بیشتر موارد مدیران صرفا با قول دادن اکتفا می‌کردند.

اما امروز با وجود مدیران انقلابی از جمله استاندار عزیز و ارجمند این گونه مسائل حل شده است و استاندار محترم نسبت به جامعه احساس مسئولیت می‌کنند که بهترین مشکل مدیران ما همین نداشتن احساس مسئولیت است.

احساس مسئولیت یعنی بی تفاوت نبودن مدیران نسبت به اقشار مختلف جامعه و همچنین مشکلات و مسائل جامعه را بخشی از وجود خودش بداند و بصورت شبانه روزی در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کنند و صرفا خودش را مدیر فرض نکند. این نعمت بزرگی است که امروز استان فرهنگی کردستان در این چند ماه گذشته کسب کرده است و جای امید و روشنایی وجود دارد که در آینده مابقیه مدیران همانند آقای استاندار همین مسیر را ادامه دهند.

امروز در جریان سفر‌های استانی آقای استاندار به شهرستان سروآباد سفر کرده بود که همانند مابقیه سفر‌های استانی از نزدیک با مردم دیدار کرد و پای مشکلات و مسائل مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان سروآباد نشست و به سخنان آن‌ها گوش داد و حتی برای احترام به مادران شهدا دست مبارک مادر شهید ابراهیم مرادی را بوسید و این نشانه تعهد و احساس مسئولیت آقای استاندار است.

ما حزب سیاسی همت در استان فرهنگی کردستان از این رفتار و منش انقلابی و مردمی آقای استاندار عزیز و ارجمند نهایت تشکر و قدردانی می‌کنیم و همچنین ما این قول را به آقای استاندار محترم می‌دهیم که در راه کسب شناخت و آگاهی به ایشان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد؛ چرا شناخت و آگاهی حق و حقوق آقای استاندار است و، چون حزب سیاسی همت دارای جوانان دانشگاهی و علمی است مسلما از این بابت مطمئن هستیم که میتوانیم مایه خیر و برکت برای مدیران انقلابی استان فرهنگی کردستان الخصوص آقای استاندار باشیم.


مهندس فرزاد مرادی؛ دیبرکل حزب سیاسی همت در استان فرهنگی کردستان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار