شهردار قرچک:
شهردار قرچک گفت: نرخ کرایه تاکسی‌ و اتوبوس‌های درون‌شهری و برون‌شهری قرچک افزایش یافته و این افزایش کرایه در خطوط مختلف حمل و نقل مسافر اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 13 April 2022

افزایش کرایه در خطوط مختلف حمل ونقل مسافر اعمال می‌شود

به گزارش تابناک تهران، محسن خرمی‌شریف در این خصوص افزود: افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس‌های درون و برون شهری قرچک همه ساله بر اساس افزایش نرخ تورم و در نظر گرفته هزینه‌های جاری خودروها اعمال می‎‌شود.

وی اظهار داشت: بر اساس کارشناسی صورت گرفته، نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس‌های درون شهری و برون شهری محاسبه و لایحه آن به فرمانداری ارسال شد که پس ازتصویب در کمیته حمل و نقل و ترافیک، به منظور اجرا، به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ابلاغ گردید.

خرمی شریف تصریح کرد: در حال حاضر ۵۱ دستگاه اتوبوس شامل ۳ دستگاه دولتی و ۴۸ دستگاه خصوصی، هزار و ۸۷ تاکسی و ۱۳۱ ماشین شخصی مسافربر در خطوط ۲۷ گانه درون شهری و برون شهری قرچک نسبت به جابجایی مسافر اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به امکان استفاده از کارت بلیط به جای پول نقد در اتوبوس‌های برون شهری قرچک گفت: نرخ کرایه اتوبوس در خط میدان پوئینک به متروی جوانمرد قصاب به صورت نقدی ۴۵ هزار ریال است که در صورت استفاده از کارت بلیط، این کرایه به ۳۹۰ هزار و ۵۴ ریال کاهش پیدا می‌کند ضمن این که کرایه این مسیر در مینی‌بوس۴۹ هزار ریال است که در صورت استفاده از کارت بلیط الکترونیک، کرایه به ۴۳ هزار و ۴۰۰ ریال کاهش پیدا خواهد کرد.

شهردار قرچک گفت: درصورتی که مسافران موارد تخلفی در خصوص افزایش دریافت کرایه مشاهده کردند، مراتب را از طریق شماره تماس ٣٦١٤٢٢١٠ به بازرسان گزارش کنند.

با توجه به منحل شدن شورای شهر قرچک، لایحه افزایش کرایه توسط فرمانداری این شهرستان به تصویب می‌رسد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار