تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه همدلی و همراهی اهالی رسانه سبب پیشرفت و توسعه استان کرمانشاه خواهد شد، گفت: وظیفه رسانه روشنگری است و باید در مسیر جهاد تبیین و اخلاق مدارانه حرکت کند.
کد خبر: ۱۰۳۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ 17 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، در یک نشست صمیمی که با حضور استاندار کرمانشاه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه ۴ ساعت به طول انجامید، دغدغه های اهالی رسانه مطرح شد، بهمن امیری مقدم در این جلسه اظهار داشت: اهالی رسانه پیشنهادات و مسائل مهم استان را به صورت مکتوب به ما تحویل دهند، مسئله یابی در استان انجام شده و با مشکلات بیگانه نیستیم، رسانه ها می توانید چرخه خدمت به مردم را فعال و امید را در دل مردم زنده کنند.

وی با اشاره به اینکه حداقل وظیفه رسانه مطالبه گری است، افزود: مطالبه گری سبب فعال شدن دستگاه های اجرایی می شود، سرمنشا بسیاری مشکلات به بیکاری بر می گردد، پیشرفت استان ما نیازمند نقش آفرینی و فعالیت روز افزون اهالی رسانه است، ظرفیت استان در حوزه خبرنگاران و رسانه باید افزایش یابد.

امیری مقدم با اشاره به وجود نشریه ها و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در استان، تصریح کرد: انتظار می رود وجود رسانه ها در استان سبب بهبود وضعیت استان شوند، وظیفه رسانه روشنگری است و باید در مسیر جهاد تبیین و اخلاق مدارانه حرکت کنید.

مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اتفاقات مبارکی در حوزه رسانه رقم خواهد زد، ابراز کرد: باید به آموزش و کارگروه آموزشی برای اهالی رسانه به صورت ویژه توجه شود، رفع مشکلات خانه مطبوعات نیز باید مورد توجه قرار گیرد، همچنین باید زمینه ای ایجاد شود که اهالی رسانه استان جهت ساماندهی به خانه مطبوعات بپیوندند، سهم فرهنگ و هنر در اعتبارات باید در این راستا عادلانه و بر اساس فعالیت هایی که صورت می گیرد، توزیع شود.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید لیستی از رسانه های رسمی تهیه و فقط این رسانه ها مجاز به انجام مصاحبه باشند و به دستگاه های دولتی و بخش های خصوصی اعلام شود که فقط باید به رسانه های رسمی پاسخگو باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: رسانه های ما باید به سمت تحلیل محوری رفته و از روزمرگی دور شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار