یادداشت مخاطب در وصف مدیر سابق آموزش و پرورش لنده؛
پاداش از فرهنگیان و فعالان فضای مجازی و مدنی با ارسال یادداشتی به توصیف شخصیت مدیر سابق آموزش و پرورش لنده پرداخت.
کد خبر: ۱۰۴۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 22 April 2022

در تکریم و ثنای معلمی که همیشه معلم بود، هست و خواهد بود

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ پاداش از فرهنگیان و فعالان فضای مجازی و مدنی با ارسال یادداشتی به توصیف شخصیت مدیر سابق آموزش و پرورش لنده پرداخت.

در این یادداشت خطاب به مدیر سابق آموزش و پرورش لنده آمده است؛

دکتر جاویدان پنج سال با همه فراز و فرودها با همه بی‌خوابی و شب زنده داری با همه انتقاداتی که معمولا بی راهه و گاهی راه را نشان میدادند و با همه کامیابی ها و سنگ پرانی! هایش تمام شد در این پنج سال دریغ از کوچکترین بی احترامی به ارباب رجوعی "البته که ارباب رجوع ما اربابان قلم و دفترند" دریغ از فراموش کردن معلم بودن خود حتی برای لحظه ای و چه بسیار از وقت خانواده و استراحت زدن برای اداره فرهنگ و معارف، چه بسیارند دفعاتی که ما انتقاد کردیم و شما بزرگوارانه پذیرفتین و یا با احترام و طمانینه پاسخ دادید.

آقای رئیس سابق !
فراتر از حزب و جناح و دسته بندی های فکری، قومی و طایفه ای افرادی  هستند سوای مدیر و رئیس بودن  بر ما حق معلمی دارند،  آنهائیکه خیرخواهان همراه و همراهان خیرخواهی  هستند، دغدغه دانش آموز را از چلی تا عروه و موگر و از آتشگاه تا قاشکمری و مله آبگاوان دارند دغدغه ی هنر شریف معلمی را دارند که مبادا گردی به دامن و آبروی معلمی بنشیند(که بسیار دیدم و دیدند)، آنهایی که دوست داریم همیشه در مدرسه باشند تا در روزگار آهن و دود و نامهربانی و نامردمی ها بر معلمان، قوت قلبی باشند برایشان و شما از آن دسته هستید از آنها که کسی چون من که عاشق و دلباخته معلمی هست برایش الگو باشید راه را نشان بدهید و مثل همیشه با آن صدای بم و بدون خش بگویید:‌" اصل برای ما دانش آموز هست نه اصلاح طلب و اصولگرا" و بفرمایید: "ما سیاسی انتخاب می شویم اما سیاسی عمل نمیکنیم"

معلم عزیز آقای علی جاویدان مفتخریم به همکار بودن با شما چون معلمی برای شما حرم بود و حرم هم مقدس هست.
مفتخریم چون هیچ نفع مادی برای شما نداشت و شما تا آخر با انگیزه پای کار اداره فرهنگ و معارف بودین (یادم نمی رود همین یک ماه پیش بود علی رغم اطمینان از پایان ماموریت، ساعت یک بعد از نیمه شب با شور و حرارت پیگیر تکمیل سامانه نظارت بودید. ) مفتخرم که چهار سال از دوران خدمتم به عنوان معلم تحت زعامت شما بود.

دوست محترم معلم دوست داشتنی و مردِ روزهایِ آوار شدائد! دلمان برایت تنگ خواهد شد برای همه ثبات در تصمیمی که داشتی، برای همه دفعاتی که پادرمیانی هیچ مافوقی حتی فلانی(منصب خیلی بالاتر از شما) منجر به برگشت از تصمیم درست نشد، برای پایداری فکری، برای اصولی که فدای هیچ مصلحتی نشد. دلمان برایت تنگ خواهد شد و یادتان همیشه در گوشه قلبمان که مختص به معلمی است چون نامتان جاویدان هست.

آقای دکتر جاویدان به زعم من به عنوان کوچکترین عضو جامعه تعلیم و تربیت شهرستان لنده هر چه توانستید برای من و ما انجام داده اید
لذا
به احترام اعتمادتان
به احترام صداقت و جوانمردی
به احترام بانی وضع موجود بودن شما
به احترام ايمان و پشتکار شما
به احترام آن آرامش شما به موسم شنیدن انتقادات
و به جبران تلاش های شبانه روزی شما
از شما متشکرم

امیدوارم آیندگان در این مجموعه  راه شما را ادامه دهند و بر شانه های شما بایستند، تجربه و علم شما را چراغ راه خود قرار دهند که راه سعادت و فلاح همین است.

در پایان از شما استدعا دارم که که خاطرات و تجربیات گرانسنگ خود را در عرصه های گوناگون معلمی، از مدرسه دره زنگ تا مدیریت آموزش و پرورش شهرستان را به رشته تحریر درآورید تا چراغ راه معلمین جوان باشد.
قدردان همه تلاشها و خدمات شما هستیم.
به قول خواجه شیراز
"هر کجا هست خدایا به سلامت دارش"
خدا یاور و نگهدارتان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
این متن وتوصیفات غلوآمیز همه از طرف پسردایی ایشان هست نه جامعه فرهنگی لنده... انصاف را رعایت کنم آقای جاویدان انسان صبور وباسوادی هستند ولی این تعاریف وتوصیفات همگی غلوآمیز بوده وهست ونویسنده این متن هم پسردایی ایشان هست نه یک انسان منصف، عادل بی طرف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
په چه بگیم !!! همکار و همشهری خودتونه !!!
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
درود بر دکتر جاویدان یاد و خاطره کار و مدیریت یشان تا همیشه ماندگار در صفحه آموزش و پرورش شهرستان لنده درخشان است.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
به قول بزرگی قدر جاویدان را بعدیا بیشتر خواهند دانست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
جاویدان جز خوش خدمتی به نزدیکان کاری نکرد.مشخصه از نظر شما استاد و همه فن حریف از قطعا از دیدگاه دیگری حامی منافع حزبی و باندی.تابناک جان منتشر کن لطفا
ستادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
در یک جمله رئیس های کلاس اموزش و پرورش لنده که نیروهای ستادی اموزش و پرورش نیز اینگونه ایشان را ستایش می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار