فرماندار همدان گفت: با فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ وقف و ورود خیرین بسیاری از مشکلاتی که دولت از عهده حل کردن آنها بر نمی‌آید، حل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 04 October 2015
فرماندار همدان گفت: با فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ وقف و ورود خیرین بسیاری از مشکلاتی که دولت از عهده حل کردن آنها بر نمی‌آید، حل می‌شود.
به گزارش تسنیم، علی تعالی در آئین تودیع و معارفه رئیس اوقاف شهرستان همدان، اظهار داشت: حجت الاسلام رضوی فردی مبتکر و دارای پشتکار والایی بودند.

فرماندار همدان با بیان اینکه دوران خدمت حجت الاسلام رضوی با حضور چهار مدیرکل در اداره اوقاف همزمان بوده است، گفت: لیاقت و اقدامات شایسته این فرد باعث خدمت هشت ساله این مدیر بوده است.

وی به فرهنگ وقف در کشور اشاره و تاکید کرد: سنت وقف از سالیان گذشته در کشور ما وجود داشته و ثمرات این سنت حسنه باعث بهره‌مندی بسیاری از افراد در جامعه شده است.

تعالی با بیان اینکه فرهنگ وقف نسبت به گذشته در جامعه رقیق تر شده است، افزود: ترویج فرهنگ وقف به عنوان یکی از اصلی ترین وظایف اداره اوقاف به عهده همه مردم و ادارت نیز قلمداد می‌شود.

وی به اثرات وقف در جامعه اشاره و تصریح کرد: وقف باعث توزیع عادلانه ثروت در بین جامعه می‌شود.

فرماندار همدان اظهار داشت: آشنایی مردم با اثرات و نتایج وقف در جامعه باعث کاهش فاصله طبقاتی در بین مردم می‌شود.

وی به حادثه منا و کشته شدگان مکه اشاره و بیان کرد: هرچقدر زوایای این حادثه بیشتر باز می شود عمق فاجعه نیز بیشتر خود را نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار