مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از نصب برچسب کد شناسه جدید برای انواع خودروهای تاکسی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 01 October 2015
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از نصب برچسب کد شناسه جدید برای انواع خودروهای تاکسی این شهر خبر داد.

سجاد سلیمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کدهای قبلی با توجه به عمر طولانی و نوع شبرنگ مصرف شده قابل تشخیص نیست و شهروندان در هنگام مراجعه به سازمان برای پیگیری فعالیت های تاکسیهای سطح شهر در تشخیص کدهای مربوطه دچار اشتباه می شدند.

وی با اشاره به اینکه با این کار می توان از تردد تاکسیهایی که ممکن است به صورت غیرمجاز در سطح شهر اقدام به مسافرکشی کنند جلوگیری کرد افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح یکسان سازی کدهای شناسایی نصب شده بر روی تاکسی ها و در معرض دید مسافران قرار گرفتن است.

به گفته سلیمانی، با انجام این اقدام در صورت جا گذاشتن اشیاء یا هرگونه شکایات و انتقاد، مردم می توانند کد مربوطه را در اختیار سازمان تاکسیرانی قرار دهند.

سلیمانی بازبینی تاکسی های فعال در ناوگان و تشخیص خودروهای فعال از نیمه فعال و همچنین بررسی مجوز فعالیت بر روی تاکسی، حفظ سلامت ظاهری تاکسی و جداسازی آنها را از دیگر اهداف سازمان در تغییر کدهای شناسایی عنوان کرد.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، کدهای جدید با شبرنگ زمینه زرد برای تاکسی های گردشی، زمینه نارنجی برای تاکسی های خطی و زمینه سبز برای آژانسهای تاکسی تلفنی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی طراحی شده که در پشت شیشه عقب تاکسی نصب خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با بهره گیری لازم از این امکانات و خدمات صورت گرفته، از سوار شدن به خودروها و مسافربرهای شخصی غیرمجاز از جمله آژانس هایی که تنها تابلوی تاکسی دارند و تحت نظارت سازمان تاکسیرانی نیستند خودداری کنند.

سلیمانی خطاب به شهروندان افزود: هر خودرویی صلاحیت نقل و انتقال خانواده شما را ندارد، بنابراین از سوارشدن به خودروهایی که هیچ گونه نظارتی بر آنها صورت نمی گیرد و برای مراجع ذیصلاح شناخته شده نیستند خودداری کنید.

این مسئول یادآور شد، توجه به این تقاضا، ضمن حفظ امنیت خانواده، مسئولان را یاری می دهد تا گامی مؤثر در ارتقا فرهنگ ترافیکی شهر و ساماندهی حمل و نقل درون شهری بردارند.

شهر900 هزار نفری کرمانشاه دارای 9 هزار و 800 دستگاه تاکسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار