کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: در راستای مقابله با کالای تقلبی ، غیر استاندارد و قاچاق لوازم یدکی دومین کارگاه تولیدی باطری غیر استانداردر مشهد شناسایی گردید.
کد خبر: ۱۰۴۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ 30 April 2022

به گزارش تابناک رضوی، بخشعلی بیاتی قله زو در این خصوص اظهارکرد: در راستای تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی برای مقابله با کالاهای تقلبی‌، قاچاق و غیراستاندارد یک واحد تولیدی باتری موتورسیکلت غیر مجاز و فاقد استاندارد در مشهد شناسایی و در یک اقدام مشترک بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی به همراه ، اداره کل استاندارد ، اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی و با هماهنگی قضایی با معاون دادستان مرکز استان وسرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 9 مشهد مورد اقدام قرار گرفت واز واحد تولیدی مزبور مقادیر زیادی باتری آماده عرضه به بازار و ادوات تولید کشف گردید .

بیاتی قله زو تاکید کرد: مبارزه با کالاهای قاچاق ، تقلبی، بی کیفیت و غیراستاندارد خط قرمز بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی می باشد و با عوامل سودجو برخورد قانونی می شود. بیاتی در ادامه افزود: این واحد تولیدی غیر مجاز بدون مجوز و دریافت استاندارد،باطری های موتورسیکلت را با 4 نشان بدون مجوز تولید می کرد. و در این واحد تولید بیش از 900 باطری موتورسیکلت کشف و ضبط شد گفت: فرد متخلف علاوه برتوزیع و فروش این باطری ها در داخل شهر مشهد، بخشی از آنها را نیز به یکی از کشورهای همسایه نیز صادر کرده است.
وی با بیان اینکه باطری های خودرو و موتورسیکلت مشمول استاندارد اجباری هستند افزود: طرح شناسه و رهگیری لوازم یدکی خودرو با اولویت کمک فنر و باطری از پانزدهم فروردین امسال در خراسان رضوی آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار