رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به رتبه نخست گیلان در کاشت گل‌گاوزبان در کشور گفت: امسال پنج هزار و ۳۰۰ تن گل‌گاوزبان به ارزش اقتصادی ۳ هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال برداشت شود
کد خبر: ۱۰۴۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ 01 May 2022

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به رتبه نخست گیلان در کاشت گل‌گاوزبان در کشور گفت: امسال پنج هزار و ۳۰۰ تن گل‌گاوزبان به ارزش اقتصادی ۳ هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال برداشت شود.

 

به گزارش خبرگزاری تابناک ، صالح محمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشت محصولات مختلف کشاورزی در گیلان با کیفیت بسیار خوب در حال انجام است، اظهار کرد: در گیلان به دلیل وجود خاکی حاصلخیز و آب و هوایی مناسب دارای شرایط خوبی به لحاظ کشت محصولات مختلف کشاورزی است که بسیار به رشد اقتصادی استان کمک می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب کشت گل‌گاوزبان در استان گیلان گفت: در این استان ۹۲۳ هکتار مزرعه گل‌گاوزبان وجود دارد که در آن ۶ هزار ۳۴۰ بهره‌بردار فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با تأکید بر ارزش اقتصادی قابل‌توجه کشت گل‌گاوزبان در این استان افزود: امسال پنج هزار و ۳۰۰ تن گل‌گاوزبان به ارزش اقتصادی ۳ هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال برداشت شود.

محمدی با اشاره به رتبه نخست گیلان در کاشت گل‌گاوزبان در کشور بیان کرد: گل‌گاوزبان در شهرستان مختلفی در گیلان ازجمله تالش، املش، آستارا، رضوانشهر، رودبار کشت می‌شود که رودسر با ۴۷۴ هکتار بیشترین سهم را دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار