حجت الاسلام مدبر گفت: امام جمعه جهرم با اشاره به مشکلات به وجود آمده از سوی برخی اتباع خارجی و همچنین استفاده آنها از یارانه کالاها، گفت: نباید کالاهای اساسی به نام مردم ایران اما به کام قاچاق چیان و دلالان باشد.
کد خبر: ۱۰۴۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 07 May 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، در خطبه های نماز جمعه امروز (جمعه 16 اردیبهشت) شهر جهرم با گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله «سید عبدالحسین نجفی لاری» گفت: برکات این عالم مجاهد و خانواده ایشان از دیرباز تا کنون در جهرم جاری و ساری بوده است.

 

امام جمعه جهرم افزود: از خداوند متعال می خواهیم دامنه برکات این این شجره طیبه را تا قیامت برای شهر ما مثمر قرار دهد.

 

وی با اشاره به سالگرد ارتحال مجاهد نستوه آیت الله نجفی لاری، عنوان کرد: بزرگ داشت این عالم ربانی امشب در مقبره خاندان آیت الهی به سخنرانی آیت الله دژکام برگزار می شود.

 

حجت الاسلام مدبر در بخش دیگری از خطبه امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به اینکه در راستای «جهاد تبیین» وظیفه داریم روشن فکری کنیم، عنوان کرد: حذف ارز ترجیحی چهار هزار و 200‪ تومانی در برخی حوزه ها در حال رخ دادن بوده و شبهاتی در این زمینه از سوی استکبار در حال رقم خوردن است که باید از سوی مسئولان پاسخ داده شود.

 

وی با اشاره به اینکه نرخ آرد در کشور ما هر کیلو 38 هزار تومان اما در خارج مرزها هر کیلو 600‪ هزار تومان در حال فروش است، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا سبب شده تا مشکلات اساسی برای کشور ما به وجود بیاید.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به مشکلات به وجود آمده از سوی برخی اتباع خارجی و همچنین استفاده آنها از یارانه کالاها، گفت: نباید کالاهای اساسی به نام مردم ایران اما به کام قاچاق چیان و دلالان باشد.

 

حجت الاسلا مدبر در عین حال گفت: دولت باید یارانه ها را قبل از گران کردن کالاها به حساب خانوار واریز کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار