محروم تیم ما جانملکی است ولی در مورد مصدومان وضعیتشان مشخص نیست اما هر بازیکنی که در میدان باشد تمام زحمت خود را می‌کشد و مشکلی نیست
کد خبر: ۱۰۴۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳ 08 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از مسابقه با مس رفسنجان اظهار داشت:

دو تیم شناخته شده هستند، مس رفسنجان تیم خوب و قابل احترامی است. ما هم شرایط خوبی داریم البته تورنمنت سخت جام حذفی را پشت سر گذاشتیم. دو تیم از نظر روحی و روانی و فنی شرایط خوبی دارند. آنها بعد از چند بازی بدشانسی هفته گذشته نتیجه بسیار خوبی گرفتند و به همین دلیل انگیزه مضاعفی هم دارند. به هرحال بازی سختی داریم و هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده خواهد شد.

وی در مورد شایعه جانشینی امیر قلعه نویی به جای خودش برای فصل آینده گفت: قراردادم یکساله است. باشگاه حق دارد با هر عزیزی صحبت کند و قرارداد امضا کند. حتی باشگاه می‌تواند همین الان هم عذر بنده را بخواهد.

وی در مورد مصدومان ومحرومانش گفت: محروم ما جانملکی است ولی در مورد مصدومان وضعیتشان مشخص نیست اما هر بازیکنی که در میدان باشد تمام زحمت خود را می‌کشد و مشکلی نیست.

الهامی در مورد اینکه در بازی با آلومینیوم در مورد جایگاه حضورتان صحبت‌ها و اعتراض هایی شد گفت: در مورد جمله‌ای که در مورد نوازی از من پخش شد جامعه فوتبال مکدر شد. ای کاش سوال خبرنگاران هم پخش می‌کردند، اما فقط جمله آخر پخش شد. این مساله باعث ناراحتی نوازی شد. اگر ناراحتی نوازی به خاطر این جمله من بوده چون خودم دستیار بوده ام و از جایگاه های پایین تر از نوازی شروع کرده ام. نوازی قطعا بازیکن بزرگ، کاپیتان استقلال و بازیکن تیم ملی بوده و کسی شکی ندارد. دوست ندارم نوازی رنجیده و جامعه فوتبال ناراحت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار