امام جمعه ساری گفت: رژیم آل سعود به روزهای پایانی خود رسیده و به زودی سقوط می‌کند.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 02 October 2015
 به گزارش تابناک مازندران از ساری، آیت الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری، اظهار داشت: مردم مازندران قدمت دیرینه ای در پیشتازی علوی تباری داشته و دارند.
وی افزود: مازندران خاستگاه حکومت علویان بوده و باید از این منش و جایگاه خود به خوبی حفاظت کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شیعیان همواره رهرو و حامی ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: امامت مادامی که امام زمان (عج) ظهور نکند در حکومت اسلامی باقی خواهد ماند.
طبرسی با بیان اینکه شیعیان هیچگاه در سرپیچی از دستورات ولی فقیه خود سرپیچی نخواهند کرد، افزود: واقعه غدیر خم به واسطه اهمیت آن فرازمانی بوده و همواره در جهان تبیین می‌شود.
وی با اعلام اینکه غدیر یک واقعه تاریخی و اعتقادی است، گفت: این واقعه عظیم تا همیشه تاریخ بشریت جاری و ساری خواهد ماند.
طبرسی با اشاره به حادثه منا و فوت زائران ایرانی در روز عید قربان، افزود: رژیم آل سعود به روزهای پایانی خود رسیده و به زودی سقوط خواهد کرد.
امام جمعه ساری با اشاره به سفر دو روز گذشته مقام معظم رهبری به استان، گفت: سخنان تاریخی و مهم مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نظامی و ارتشی در دنیا بازتاب بزرگی داشته است.
طبرسی با بیان این‌که بیانات مقام معظم رهبری، لرزه بر پیکر آل سعود انداخته است، افزود: مدیریت حج باید به سازمان کنفرانس اسلامی واگذار شود، چرا که آل سعود لیافت تولیت حرمین شریفین را ندارد.
وی با اشاره به در پیش بودن سفر هیئت دولت به مازندران، از رئیس جمهور خواست تا با تصویب طرح‌های بزرگ، محرومیت‌های استان را کاهش دهد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با دعوت مومنان به تقوای الهی، افزود: باید تفکر غدیری، علوی، فاطمی و زینبی تا همیشه تاریخ در نهاد مردم استان علوی تبار مازندران ساری و جاری باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار