حضور فرماندار لاهیجان در آئین بزرگداشت دکتر محمد صادق پیروز
کد خبر: ۱۰۴۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ 20 May 2022

آئین بزرگداشت دکتر محمد صادق پیروز برگزار شد
به‌گزارش تابناک گیلان، با حضور دکتر براتی فرماندار لاهیجان، دکتر فرخی نماینده مردم شریف شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از پزشکان آئین تجلیل از دکتر پیروز برگزار شد.
محمد صادق پیروز متخصص چشم پزشکی در سال 1302(لاهیجان) متولد و تحصیلات دانشگاهی را در دانشکده پزشکی تهران با مدرک تخصصی چشم پزشکی به پایان رساند، پس از آن برای بررسی علمی به انگلستان عزیمت و در بیمارستان مورفیلد لندن به تحقیق و پژوهش پرداخت. شاگردی پروفسور شمس،دکتر باستان،دکتر علوی،دکتر ضرابی،دکتر مرتضی کنی ،پروفسور سمیعی،دکتر قریب،دکتر گیتی،دکتر عزیزی،دکتر اقبال،و ... را در کارنامه علمی خود دارد.

همچنین این پزشک اندیشمند مشاغل و سمت هایی چون رئیس درمانگاه چشم پزشکی بیمارستان فارابی، رئیس درمانگاه با حق آموزشی، مدیر گروه چشم پزشکی به مدت 11 سال، عضو انجمن چشم پزشکی بریتانیا و انجمن پزشکی فرانسه و ... را عهده دار بوده است و دریافت نشان چشم پزشکی ایران و تندیس چشم پزشکی در کنگره دوازدهم چشم پزشکی ایران، پزشک نمونه سازمان نظام پزشکی ایران و ... ساخت مدرسه، درمانگاه و بیمارستان از جمله اقدامات خیرخواهانه و افتخارات وی می باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار