رئیس پلیس استان اردبیل گفت: پلیس بدون مشارکت مردم و حضور آنها در صحنه‌های مختلف ناموفق بوده و نمی‌تواند در ماموریت‌هایش به رسالت خطیر خود عمل کند.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 02 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار ابراهیم کریمخانی ظهر امروز در سخنرانی خود به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل در جمع نمازگزاران در مصلای این شهر اظهار کرد: پلیسی موفق است که بتواند همراهی مردم و دیگر نهادها را با خود به همراه داشته باشد چرا که ما در سایه هوشیاری، مراقبت و حضور مردم در صحنه است که می‌توانیم ماموریت‌هایمان را به بهترین شکل ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه نظام استکباری در تلاش است تا از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی تبلیغات مخربی را علیه ارکان نظام اسلامی و مسیر شایسته جوانان ما به وجود آورد، گفت: استکبار تلاش می‌کند تا آنچه را که برای خود حرام می‌داند برای جوانان ما حلال معرفی کرده و یک بداخلاقی و ناهنجاری اخلاقی رفتاری و اعتقادی را به هر شکل ممکن در جامعه ترویج کند.

کریمخانی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا امنیت روحی و روانی و بهداشتی ما را به هم زده و زمینه یک نابهنجاری را به وجود آورند، گفت: ما به شدت در انجام ماموریت‌های خود به همراهی و مشارکت بالای مردم در تامین امنیت پایدار نیازمند هستیم و امیدواریم در انجام ماموریت بتوانیم بیشتر و بهتر زمینه این ارتقای مشارکت و همگرایی را فراهم آوریم.

رئیس پلیس استان اردبیل بیان کرد: اگر مردم هوشیار نباشند در هر محله و حتی کوچه‌ای، افراد تبهکار سعی می‌کنند تا به طرق مختلف بزه و آلودگی را توسعه بدهند که از جمله این نابهنجاری‌ها گسترش توزیع مواد مخدر و گرایش به این مواد افیونی است که باید با مراقبت بیشتر سعی کنیم تا آسیب‌ها و خطرات در این زمینه به حداقل برسد.

کریمخانی افزود: ما در استان اردبیل در تقسیم‌بندی و اولویت جرایم نزاع و درگیری، ناهنجاری اجتماعی، تصادفات و تلفات ناشی از آن ، سرقت و مواد مخدر را به ترتیب شاهد هستیم که سعی می‌شود در قالب تدابیری لازم جلوی این نابهنجاری‌ها و آسیب‌ها گرفته شود.

وی عنوان کرد: هر چند استان اردبیل جزو سه استان برتر امن کشور است و جرایم در آن اغلب خرد و بسیار نازل می‌باشد اما اگر مراقبتی انجام نشود قطعا با آسیب‌ها و تهدیدهایی جدی روبه‌رو می‌شویم.

رئیس پلیس استان اردبیل به کاهش 8 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان در نیمه اول امسال اشاره کرد و گفت: پلیس در تحقق شعار سال تلاش می‌کند تا در هفته نیروی انتظامی که با شعار «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی و امنیت و آرامش» برگزار می‌شود سعی بر اجرای برنامه‌های مختلف در قالب بیش از 80 آیتم است تا بتوانیم با حضور در جمع مردم و ارائه مشاوره‌های لازم به آنها زمینه همگرایی بیشتر را فراهم کنیم.

کریمخانی با بیان اینکه در طول این هفته در کنار برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی، نشست‌‌های هم‌اندیشی با گروه‌های مختلف جامعه، ارائه مشاوره‌های لازم، صبحگاه‌های مشترک، همایش دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی خانوادگی نیز برگزار می‌شود، افزود: در همه این برنامه‌ها تلاش ما بر این است تا زمینه مشارکت بیشتر مردم فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی اظهار امیدواری کرد پلیس در اهداف و برنامه‌های خود بتواند بیش از هر زمان دیگر زمینه تقویت و توانمندی امنیت فراگیر عمومی را فراهم کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار