تابناک-جشن دختران ماه به مناسبت میلاد پر سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در بندرعباس با حضور دختران تازه به سن تکلیف رسیده‌ برگزار شد
کد خبر: ۱۰۴۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ 01 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ همزمان با اولین روز از دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر ویژه برنامه" دختر ماه " با حضور پر شور دختران به سن تکلیف رسیده شهر بندرعباس در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد. 

 

این مراسم با همت کانون‌های خدمت رضوی به ویژه کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان و کمیته امداد امام خمینی(ره)  هرمزگان برای دختران ۹ ساله که به‌ سن تکلیف رسیده‌اند برگزار شد. 

 

لاله ایرانپور مدیر کانون بانوان و خانواده کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان در رابطه با این برنامه گفت: ویژه برنامه دختر ماه یکی از برنامه‌هایی است در راستای گرامی‌داشت دهه کرامت و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی و مردمی زیرسایه خورشید برگزار شد.

وی افزود: این توفیق را داشتیم که برنامه دختر ماه هرمزگان مزین به حضور خادمین صحن و سرای باصفای حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام باشد و همچنین در اجرای این برنامه از حجت‌الاسلام والمسلمین ضیا که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند بهره گرفتیم.

ایرانپور بیان‌کرد: در برنامه دختر ماه برای ۵۰۰ دختر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که امسال به سن تکلیف رسیده‌اند حضور دارند و بسته چادر نماز نیز به آن‌ها با تلاش کمیته امداد استان اهدا شده است.

چادر نماز توسط کمیته امداد 

مدیر کانون بانوان و خانواده کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان خاطرنشان‌کرد: به مناسبت روز دختر و دهه کرامت ذیل برنامه‌های زیرسایه خورشید ویژه برنامه‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده است که همایش خانواده و برگزاری جشن در بند نسوان زندان از این جمله برنامه‌ها خواهد بود. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار