فرمانده انتظامي استان از توقیف دو دستگاه تريلي يخچال دار حامل ۴۲ تن مرغ منجمد قاچاق به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال در شازند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ 01 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمي شهرستاني" در این باره گفت: در اجراي طرح های مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی، تيمي از ماموران انتظامی شهرستان شازند در تحقیقاتی از تردد دو دستگاه تريلي يخچال دار حامل مرغ منجمد از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: با برنامه ريزي عملياتي صورت گرفته از سوي پليس،‌ اين دو خودرو كه از اراك و اصفهان به مقصد يكي از استان هاي غربي برای خروج از كشور بارگيري شده بودند متوقف و در بازرسي از آنها مقدار ۴۲ تن مرغ منجمد كه در بار پرتقال جا سازی شده بود کشف شد .
فرمانده انتظامی استان مركزي با اشاره به اينكه ارزش کالای قاچاق کشف شده در ارزيابي كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز ، ۱۸ميليارد و ۹۰۰ ميليون ريال برآورد شده گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شدند.
اين مقام انتظامي با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم، افزود: پليس در راستاي اجراي وظايف خود و مبارزه با قاچاق كالا با تمام توان با قاچاقچيان مقابله مي كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار