رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز جمعه به مناسبت اجرای سرود "سلام فرمانده" و همچنین پوشش ترافیکی مراسم سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 02 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: در جهت رفاه حال شهروندان و ایمنی تردد شرکت کنندگان در مراسم همخوانی سرود "سلام فرمانده"، محدودیت ترافیکی در معابر منتهی به میدان کوهنورد و محوطه تاریخی طاق بستان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: محدودیت ترافیکی در ورودی به بلوار طاق بستان از سمت میدان معلم و در محل ورودی به پارک شرقی در جاده قدیم تهران اعمال خواهد شد.

حیدری زمان اجرای طرح محدودیت ترافیکی را از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه اعلام کرد و گفت: این محدودیت تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از شهروندان خواست همکاری لازم را با پلیس در مدیریت ترافیک و ایمنی تردد شرکت کنندگان داشته باشند.

وی همچنین به پوشش ترافیکی مراسم سالروز ارتحال ملکوتی جضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: این مراسم ظهر روز شنبه در مسجد جامع برگزار می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: در حال حاضر تصمیم برای محدودیت ترافیکی وجود ندارد، اما در صورت ازدحام جمعیت احتمال برقرایر این محدودیت وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار