دو محور مازندران یکطرفه می شوند
محدودیت‌های ترافیکی همچون آخر هفته های گذشته اجرا می‌شود. دو محور کندوان و هراز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴ 09 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، محدودیت‌های ترافیکی همچون آخر هفته های گذشته اجرا می‌شود. دو محور کندوان و هراز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز آینده ۲۰ خرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد و در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ فردا از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

علی‌اکبر آشوری، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۲۳ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 

جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود
ثبت بیشترین تردد جاده‌ای بین ساعات ۱۸ تا ۱۹
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه ‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۴۹۸ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۰ درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۴.۳ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.آزادراه‌ ‌تهران-کرج‌ ‌پرترددترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته

وی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌تهران-کرج‌ با ۱۳۳ هزار تردد، آزادراه‌ ‌کرج-تهران با ۱۳۲ هزار تردد و آزادراه ‌کرج‌-قزوین با ۱۲۹ هزار تردد، ثبت شد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار