مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه با اشاره به فرسودگی آسفالت محور ورودی ابرکوه از شهر یزد، تاکید کرد: در این محور، نیاز مبرم به اجرای عملیات روکش آسفالت وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 03 October 2015

به گزارش تابناک یزد،«احمدرضا اسدی» با اشاره به این‌که اصلاح ورودی شهر از جمله طرح‌های عمرانی مورد توجه شهرداری ابرکوه است، افزود: شهرداری ابرکوه برای رفع این معضل طرح لایه پوششی آسفالت را  اجرا  کرده تا در اولین فرصت عملیات روکش آن انجام  شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برای تسهیل تردد و افزایش سطح خدمات شهروندان و رانندگان به اجرای یک لایه ماسه آسفالت در این محور اقدام شده است.
مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری در سال جاری را برنامه‌ریزی برای رفع معضل پارکینگ شهری شامل توسعه پارکینگ‌های مرکز شهر و فعال کردن سیستم کارت پارک معرفی کرد.
اسدی ادامه داد: امیدواریم با بهره‌گیری از خدمات بخش خصوصی در اجرا کردن سیستم کارت پارک و ساخت سه پارکینگ در مرکز شهر، به رفع معضل کمبود پارکینگ در شهر اقدام شود.
وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین معضلات مرکز شهر ابرکوه کمبود فضای پارک خودروهاست که همواره مورد اعتراض شهروندان این شهر قرار می‌گیرد و باید برطرف شود.
به گزارش همشهری،اسدی با بیان این‌که این شهر فاقد پارکینگ طبقاتی است، ادامه داد: شهر ابرکوه در حال حاضر 2 پارکینگ مسطح دارد ولی ظرفیتی برای ایجاد پارکینگ طبقاتی در شهر مشاهده نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار